Ik krijg een slotje en hij niet! Waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik had het topic Morgen CS 1.4 (woensdag) geopend en kreeg een slotje
:(
Even later wordt het topic [CS] het grote: CS1.4 en HL1.1.0.9 topic geopend en hij krijgt geen slotje.
Waarom? Dit is gewoon niet eerlijk. Ik had de scoop!
Ik wil een uitleg en excuses aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
2 topics over hetzelfde lijkt me een beetje onzinnig :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, AMD was wel eerder met zijn topic.
Maar dat topic bevatte minder info als dat van CU2morO.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees. :o

wat boeit het in godesnaam wie eerst was!!! :? :D

dat andere topic was voller met veeeeel meer replies, de openingspost was uitgebreider. ;)

Maar bovenal: WHO CARES? :? :P

edit: post kan misschien verkeerd opgevat worden, ff smilies toegevoegd :P

maar ik vind het wel eenb eetje kinderachtig om HIERvoor een LA-topic te openen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik wilde later de extra info er bij editten, maar toen was ie al gesloten
Je moet snel zijn met dat soort dingen, maar zoals je kunt zien is mijn topic nog diezelfde minuut nog gesloten.
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:07
Op woensdag 24 april 2002 13:02 schreef AMD het volgende:
Ik had het topic Morgen CS 1.4 (woensdag) geopend en kreeg een slotje
Even later wordt het topic [CS] het grote: CS1.4 en HL1.1.0.9 topic geopend en hij krijgt geen slotje.
Waarom? Dit is gewoon niet eerlijk. Ik had de scoop!
Ik wil een uitleg en excuses aub.
Ik vind dat dat 2e topic veel meer info bevat, nou en als er 2 onderwerpen zijn dan laat je de beste open, de 2e imho, en dat "ik wil excuses" nou ja, een beetje raar, vraa effe uitleg voor je zo hoog van de toren blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op woensdag 24 april 2002 13:08 smeet LuNaTiC met een ziekte
wil je niet met ziekten gaan gooien svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Sommige mensen kicken op een topic dat heel groot wordt.... en dan vooral als ze het zelf gestart hebben :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 24 april 2002 13:08 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Ik vind dat dat 2e topic veel meer info bevat, nou en als er 2 onderwerpen zijn dan laat je de beste open, de 2e imho, en dat "ik wil excuses" nou ja, een beetje raar, vraa effe uitleg voor je zo hoog van de toren blaast.
inderdaad, eisen om excuses en een beetje boos gaan lopen doen om iets wat helemaal neit boeit, is een beetje kinderachtig imo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. :o

wat boeit het in godesnaam wie eerst was!!! :? :D

dat andere topic was voller met veeeeel meer replies, de openingspost was uitgebreider. ;)

edit: post kan misschien verkeerd opgevat worden, ff smilies toegevoegd :P

maar ik vind het wel eenb eetje kinderachtig om HIERvoor een LA-topic te openen.
Het boeit mij, omdat er met twee maten gemeten word. Ik ben benadeeld, bovendien verwacht ik van jou een volwassener reactie aangezien je ook modje bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-10 14:21
[...]
[...]
Doh, moeilijk replies geven op een gesloten topic :D
En zover ik kan lezen was het tweede topic pas geopend, toen het eerste al dicht was.
Daarbij werd het eerste topic gesloten met de mededeling dat dat nieuwtje wel in "het grote CS topic" geplaatst kon worden, terwijl dat (volgens het tweede topic) niet eens bestaat?
Niet dat hij mij verder ook maar iets boeit, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 24 april 2002 13:11 schreef AMD het volgende:

[..]

Het boeit mij, omdat er met twee maten gemeten word. Ik ben benadeeld, bovendien verwacht ik van jou een volwassener reactie aangezien je ook modje bent.
eehm ja sorry maar je maakt het er zelf ook wel een beetje naar. Er wordt helemaal niet met twee maten gemeten.

Waarom zou je een goedlopend topic met veel meer informatie en replies met een lopende discussies in godsnaam sluiten voor een topic wat misschien nét iets eerder was maar zonder replies en een beperkte openingspost :?

Het gaat er toch niet perse om wie eerder was :? je bent echt niet 1337 als je toevallig de primeur hebt ofzo hoor ;)

Excuses voor mn reactie dan... maar vind dat gewoon een beetje vaag, ook het toontje dat excuses aangeboden moet worden voor zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
benadeeld???? ga toch lekker in dat andere topic vertellen wat je ervan vind zeg (van het spel dus)....
alsof het boeit wie er wat opent, dus niet. (en anders maak je je eigen forum maar, daar kun je je eigen regels uitvoeren)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 24 april 2002 13:13 schreef Egbert het volgende:

[..]

Doh, moeilijk replies geven op een gesloten topic :D
En zover ik kan lezen was het tweede topic pas geopend, toen het eerste al dicht was.
Daarbij werd het eerste topic gesloten met de mededeling dat dat nieuwtje wel in "het grote CS topic" geplaatst kon worden, terwijl dat (volgens het tweede topic) niet eens bestaat?
Niet dat hij mij verder ook maar iets boeit, maar toch :P
aaah point taken, dat zag ik dus niet :P

maar ik dacht dus dat het 2e topic het grote CS-topic was :P

maar heb het ff doorgelezen en kom nu tot de conclusie dat:

- er blijkbaar een algemeen CS-topic 'moet' zijn
- De topicstars topic dicht moest met de melding dat die daar in was
- iemand anders met dezelfde topic, maar die dat algemene topic niet kon vinden
- en het feit waarom die dus nu wel openblijft :P

Tsjah, het kan voorkomen dat de mod hem over het hoofd gezien heeft ofzo :P

Of dat er idd geen CS-topic is ofzo (tjah kom nooit in SP :P)

maarja daar kan alleen ItSnows antwoord op geven ;)

anyway, excuses als ik overhaaste conclusies heb getrokken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

eehm ja sorry maar je maakt het er zelf ook wel een beetje naar. Er wordt helemaal niet met twee maten gemeten.

Waarom zou je een goedlopend topic met veel meer informatie en replies met een lopende discussies in godsnaam sluiten voor een topic wat misschien nét iets eerder was maar zonder replies en een beperkte openingspost :?

Het gaat er toch niet perse om wie eerder was :? je bent echt niet 1337 als je toevallig de primeur hebt ofzo hoor ;)

Excuses voor mn reactie dan... maar vind dat gewoon een beetje vaag, ook het toontje dat excuses aangeboden moet worden voor zoiets :)
Als je goed zou lezen kun je in de reacties hierboven lezen dat mijn topic dezelfde minuut nog gesloten is en 70 minuten daarna het tweede topic geopend.
Moeilijk om info aante vullen in mijn topic als het gesloten is toch?
Daar gaat het me gewoon om.
Excuses hoeft niet meer van mij, maar wel uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 24 april 2002 13:20 schreef AMD het volgende:

[..]

Als je goed zou lezen kun je in de reacties hierboven lezen dat mijn topic dezelfde minuut nog gesloten is en 70 minuten daarna het tweede topic geopend.
Moeilijk om info aante vullen in mijn topic als het gesloten is toch?
Daar gaat het me gewoon om.
Excuses hoeft niet meer van mij, maar wel uitleg.
als jij het topic sneller zou bijhouden zou je mn nieuwe reply ook gelezen hebben >:) :+ (j/k ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die hierboven postten en niet opletten:
Topic AMD was geopend en dicht op 17:00 :)
Topic 2 was geopend om 18:04.

En omdat niet iedereen het weet:
Om 17:10 stop ik met werken en ik ben om 19:00 thuis :+

Lijkt me dan logisch wat er dus gebeurd is?

AMD: zoiets mag je ook even via ICQ vragen hoor. Hoeft niet meteen in LA. En indien in LA mag het ook wel iets minder aggresief.

Wat mijn betreft mag die 2de ook dicht >:) Ik weet nl. haast zeker dat er al een CS (/1.4) topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

als jij het topic sneller zou bijhouden zou je mn nieuwe reply ook gelezen hebben >:) :+ (j/k ;))
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:23 schreef ItSnows het volgende:
Wat mijn betreft mag die 2de ook dicht >:)
Volgens mij ben je een beetje slotjes geil.... er worden allemaal links gepost in dat nieuwe topic en iedereen post daar dus dichtdoen zou onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was om 13:02 al aan het tikken met mijn reply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef ItSnows het volgende:
Ik was om 13:02 al aan het tikken met mijn reply :P
Dat vind ik een goeie... die houden we erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:23 schreef ItSnows het volgende:
Voor diegenen die hierboven postten en niet opletten:
Topic AMD was geopend en dicht op 17:00 :)
Topic 2 was geopend om 18:04.

En omdat niet iedereen het weet:
Om 17:10 stop ik met werken en ik ben om 19:00 thuis :+

Lijkt me dan logisch wat er dus gebeurd is?

AMD: zoiets mag je ook even via ICQ vragen hoor. Hoeft niet meteen in LA. En indien in LA mag het ook wel iets minder aggresief.

Wat mijn betreft mag die 2de ook dicht >:) Ik weet nl. haast zeker dat er al een CS (/1.4) topic is.
Nou goed dan, laat het huidige topic maar open hoor, die gast is blijkbaar wat slimmer geweest ofsow.
Volgende keer een ICQ-tje dan maar.

Ik was gewoon zo enthousiast :D dat CS1.4 uitkwam en ik had ook nog de scoop (toen was ik helemaal blij). Toen het gesloten was werd ik gewoon behoorlijk pissig, dat moet je begrijpen.

Enfin.....alles is okay nu :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je zoekactie naar 'cs 1.4' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11

en hiervan zijn de laatste 4 gesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef Marv het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje slotjes geil.... er worden allemaal links gepost in dat nieuwe topic en iedereen post daar dus dichtdoen zou onzin zijn.
je verwoordt het een beetje negatief, maar ben wel met je eens dat het nu zonde zou zijn als een goedlopend topic met veel nuttige info op slot zou moeten gaan.

Zo erg is af en toe een dubbel topic dan ook niet (wat ook niet meteen weer moet betekenen dat dit betekent dat iedereen maar mag afwijken van centrale topics enzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:28 schreef LuNaTiC het volgende:
je verwoordt het een beetje negatief, maar ben wel met je eens dat het nu zonde zou zijn als een goedlopend topic met veel nuttige info op slot zou moeten gaan.
Aardige replies vallen niet op >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef Marv het volgende:

[..]

/offtopic/
Ach ja. Iedereen heeft zo zijn mening over de kwaliteit van de posts in SP. Wat mij betreft is dat veels te laag en dienen topics waar alleen maar met links gegooid word gesloten worden. SP is voor discussies en NIET een veredelde zoekmachine. Iedereen op tweakers moet weten wat en hoe je trailers, demo's en patches kunt vinden op het web.

En ik zet alleen slotjes op topics die het verdienen te worden gesloten. Dat dat er veel op een dag kunnen zijn ligt NIET AAN MIJ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD: als 1.5 uitkomt ben jij de enige die het mag posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:31 schreef ItSnows het volgende:
[knip]
//offtopic
Heb een keer gehad dat ik iets in SM gepost had en dat jij dat topic snel in de trashcan had gegooid en dan in mijn SM ging posten dat jij zo almighty snel was en ik niets voorstelde (zal misschien niet zo bedoeld zijn maar zo kwam het over)

En een andere keer ook in SM dat ik een topic meldde en er iemand een seconde sneller was met een SM topic en toen kwam je ook met een melding waarop het leek dat het niet op prijs gesteld werd om te melden in SM....

Edit: kreeg zo een bepaald beeld over Itsnows dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:39 schreef Marv het volgende:

[..]

//offtopic
Heb een keer gehad dat ik iets in SM gepost had en dat jij dat topic snel in de trashcan had gegooid en dan in mijn SM ging posten dat jij zo almighty snel was en ik niets voorstelde (zal misschien niet zo bedoeld zijn maar zo kwam het over)

En een andere keer ook in SM dat ik een topic meldde en er iemand een seconde sneller was met een SM topic en toen kwam je ook met een melding waarop het leek dat het niet op prijs gesteld werd om te melden in SM....

Edit: kreeg zo een bepaald beeld over Itsnows dus :P
Is alleen maar om users in verwarring te brengen >:)
Ga er maar vanuit dat ik liever geen slotjes zet want die tijd kan ik dan gebruiken om Ragnarok te spelen 's-avonds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
iig heb ik van dit topic ook een redelijk lang topic gemaakt
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 24 april 2002 13:56 schreef AMD het volgende:
Dus dat was toch je doel... ik heb je wel door >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:56 schreef AMD het volgende:
Deze is veel langer:
SP Golden Sun ik-zit-vast topic AMD 114 23-04-02 14:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

[nutelozereplymode]
Ik dacht dat nutteloze reply's niet gewenst waren?
En al helemaal niet om techposts te scoren of om bovenaan in het "ik heb het langste topic op GoT" boek te komen.
[endofnutelozereplymode]

Dus OW voor AMD :+

[edit]
Oeps, de pot verwijs de ketel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 14:40 schreef i2Paq het volgende:
[nutelozereplymode]
Ik dacht dat nutteloze reply's niet gewenst waren?
En al helemaal niet om techposts te scoren of om bovenaan in het "ik heb het langste topic op GoT" boek te komen.
[endofnutelozereplymode]

Dus OW voor AMD :+

[edit]
Oeps, de pot verwijs de ketel :Y)
LA --> techposts.......

lA -> SP :)

Pagina: 1