ik heb een E-tech PCTA128... bevalt mij prima. Sommigen hebben problemen met deze kaart in combinatie met WinME.
E-Tech ISDN adapter 128k PCI 79,00 bij de MyCom.
Overigens is mijn favoriete ISDN modem van Compaq... COMPAQ????!!! Ja, Compaq. USB apparaatje met een leuke look! EN een uit-knop. Helaas weet ik het type nummer ff niet. Mare die ligt iets boven het budget van 100,00.
Overigens is mijn favoriete ISDN modem van Compaq... COMPAQ????!!! Ja, Compaq. USB apparaatje met een leuke look! EN een uit-knop. Helaas weet ik het type nummer ff niet. Mare die ligt iets boven het budget van 100,00.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
kheb een trust 128k pci... geen problemen mee hoor, werkt perfect... alleen de driver ondersteuning is wat minder....
Primafoon heeft ook een leuk kaartje, de Netcard II. Dit is eigenlijk een Eicon-kaart en die staan bekend om hun kwaliteit.
Kost fl. 129,-.
Kost fl. 129,-.
Verwijderd
Ik ben zelf ook op zoek naar 1tje.
Ik dacht aan deze:
E-Tech Dolphin ISDN adapter intern
PCI Versie fl 75.00 (bij Funprice)
Iemand hierover iets negatiefs??
gr.
Thijs
Ik dacht aan deze:
E-Tech Dolphin ISDN adapter intern
PCI Versie fl 75.00 (bij Funprice)
Iemand hierover iets negatiefs??
gr.
Thijs
Jullie hebben het hiet over een ISDN modem, modems moduleren en demoduleren, ik zie dat niet zitten over een ISDN lijn.
Het is een ISDN adapater.
(Wil niet wijsneus zijn of zo)
Het is een ISDN adapater.
(Wil niet wijsneus zijn of zo)
Verwijderd
Ach ja, Paulum. Je hebt wel gelijk, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. We weten waar we het over hebben. En de term ISDN-modem hoor je (hoewel onjuist) toch nog best wel vaak. (in aanbiedingen enzo)
Verwijderd
ik hep die dolphin van etech
nooit problemen mee gehad! werkt altijd
geen problemen met detecteren niks
nooit problemen mee gehad! werkt altijd
geen problemen met detecteren niks
Verwijderd
Heb hier ook nog een andere topic lopen (over die brakke teles bri 16.3 die niet met win2k wil samenwerken) maar zie het oplossen van dat probleem somber in.
Welke isdn kaart voor weinig geld wil zonder problemen draaien in win2k en heeft een goede driver support. (dus niet a la teles)
Welke isdn kaart voor weinig geld wil zonder problemen draaien in win2k en heeft een goede driver support. (dus niet a la teles)
heb een merkloze hier (geloof ik althans). gehaald bij www.firm.nl(naja eigenlijk uit de zaak in hogeschool windesheim in zwolle) maar koste maar 75 piek en doet ook 128k. Ik heb overigens nergens een snellere ISDN verbinding gezien dan hier, vooral met gamen.
suc6 met je keuze (intern btw)
suc6 met je keuze (intern btw)
Pagina: 1