Wat zijn behalve de verschillen tussen de twee en is het het wachten waard, anders moet ik namelijk 2 dagen extra wachten (bennik nie zo goed in). Ik weet dat de Club 3d 275/275 heeft en de hercules 250/250. Merk je dit verschil ook echt in de resultaten van het systeem??
Ahd van die getallen zie je al dat de een theoretisch minimaal 10% sneller is.
Lees eens faq's zou ik zeggen.
Vergelijk de kaartjes a.d.h. van de spec's
Mmmhhh de club3d lijkt mij sneller met meer FPS
merk je mischien nu nog niet, als spellen veeleisender worden (0,5/1,5 jaar) dan misschien
/btw
Club3d kaarten willen wel eens vaker niet op de goeie specs staan, maar vaak hoger. Mijn gts stond dus standaard 75Mhz hoger op de core en 50 op de memory
merk je mischien nu nog niet, als spellen veeleisender worden (0,5/1,5 jaar) dan misschien
/btw
Club3d kaarten willen wel eens vaker niet op de goeie specs staan, maar vaak hoger. Mijn gts stond dus standaard 75Mhz hoger op de core en 50 op de memory
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
club3d heeft wel een 2e ramdac dacht ik. De club3d kan dus wel dual monitor de hercules niet. Misschien handig om te weten =]
en hoe zit het met overklokken, het schijnt namelijk dat de hercules niet makkelijk over te klokken is, hoe zit dat met de Club 3d, trouwens ik zit al 3 uur het forum door te lezen (op het werk
) het is gewoon moeilijk om een goede beslissing te maken aangezien ik momenteel een gforce 2 GTS heb en ik toch wel graag zoveel mogelijk verbetering wil zien(of zie ik helemaal geen verbeteringen te opzichte van de GF2), binnenkort komt er een nieuwe processor dus daar hoeft het niet van af te hangen
Is er een gewone winkel waar club3d te kopen is (hoef ik niet online te bestellen:D) zoals dynabyte memo of funprice
Is er een gewone winkel waar club3d te kopen is (hoef ik niet online te bestellen:D) zoals dynabyte memo of funprice
Verwijderd
koop die club-3d pro nouw maar
ik heb het zelfde gezeten als jij
ik heb dus echt alles gelezen wat er maar is met deze twee kaarten
club-3dpro heeft ???
deulhead en tv-oud
een dubbelen ramdec voor allebij de monitors appart aan te sturen (zodat je verschillende waardes kan op geven)
clok op 275\275
hercules 8500l
deulhead (soms wel soms niet tv-oud
enkele ramdec dus de monitoren moeten de zelfde waarde hebben zoals hertz en reselutie
clok op 250\235 (de meeste ook hier heb je weer twee versies van)
en voor die prijs verschil zal ik de club-3d nemen
ik heb het zelfde gezeten als jij
ik heb dus echt alles gelezen wat er maar is met deze twee kaarten
club-3dpro heeft ???
deulhead en tv-oud
een dubbelen ramdec voor allebij de monitors appart aan te sturen (zodat je verschillende waardes kan op geven)
clok op 275\275
hercules 8500l
deulhead (soms wel soms niet tv-oud
enkele ramdec dus de monitoren moeten de zelfde waarde hebben zoals hertz en reselutie
clok op 250\235 (de meeste ook hier heb je weer twee versies van)
en voor die prijs verschil zal ik de club-3d nemen
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten, ik ga zelf ook die Club3D aanschaffen.Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef suijkerbuijk het een en het ander
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
om de twee schermen aan te sluiten hoef ik het niet te doen, ik heb even een hercules gehaald voor de test, als het verschil niet groot genoeg is breng ik hem terug, aangezien ik de 3d via het internet moest halen kon ik het lastig testen, vandaar dat ik toch maar een hercules heb gehaald
Verwijderd
ja maar voor die klene prijs verschil
kon je toch beter die club 3d nemen
de hercules gaat echt niet ver overklokken
zelfs sommige halen de standaart ati le versie niet eens
maar goed als je toch voor die hercules gaat omdat dat een merk is waarom heb je dan deze topic geopent ???
kon je beter even verder zoeken op got
kon je toch beter die club 3d nemen
de hercules gaat echt niet ver overklokken
zelfs sommige halen de standaart ati le versie niet eens
maar goed als je toch voor die hercules gaat omdat dat een merk is waarom heb je dan deze topic geopent ???
kon je beter even verder zoeken op got
Ik ben absoluut niet voor het merk gegaan, maar de winkels hier hebben die 3d versie niet, dus moet ik bestellen en dan kan ik niet zomaar testen of ik wel verbetering heb, mocht ik dus verbetering met deze kaart krijgen dan breng ik hem terug en koop ik de 3d op het internet en die is dan nog iets sneller:D
Verwijderd
Ik heb de powercolor 8500/275/275. Bevalt me erg goed. Setje was erg kompleet en verzorgd.
ik ben erui. de Hercules gaat terug naar de winkel en ik ga weer terug naar de oude GF2 GTS, in Juni kijk ik dan wel of ik een betere 3d kaart ga kopen, met de GTS kan ik veel spellen nog wel redelijk spelen, ik ga eerst mijn processor updaten en dan komt de 3d kaart wel. kan ik ten minste het optimale uit de kaart halen.
Verwijderd
kzou ook die club3d halen ik heb hem ook... oc kom ik op 285 (core) tot 310 (geheugen)... 3dmark van 8200 @ tb 1333
310????? holy fuck ik kom maar tot 288 dan een paar artifacts op 290 al erg veel artifacts met die artifactstester
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
maar was er een verschil merkbaar?Op donderdag 25 april 2002 13:48 schreef Wirret het volgende:
ik ben erui. de Hercules gaat terug naar de winkel en ik ga weer terug naar de oude GF2 GTS, in Juni kijk ik dan wel of ik een betere 3d kaart ga kopen, met de GTS kan ik veel spellen nog wel redelijk spelen, ik ga eerst mijn processor updaten en dan komt de 3d kaart wel. kan ik ten minste het optimale uit de kaart halen.
www.avpnews.com
Minimaal moet maximaal zijnOp woensdag 24 april 2002 12:52 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ahd van die getallen zie je al dat de een theoretisch minimaal 10% sneller is.
Zou wel mooi zijn als je je videokaart 10% overclockt ie ook minstens 10% sneller zou worden
Maar verder, ik zou voor de Club3D gaan, 10% hoger geclockt, wat zal resulteren in zo'n 7% snelheidswinst (over 't algemeen, verschilt per spel/bench etc) en hij heeft dualhead
Wel is de Hercules 185 euro en de Club3D 225 euro. Als je binnen NL wil blijven is de Hercules 10 euro duurder, maar alsnog 30 euro verschil... Voor het verschil van 30 euro zou ik denk ik wel de Club3D nemen, voor 40 euro verschil zou ik de Hercules nemen
Verwijderd
erhh,Op vrijdag 26 april 2002 01:23 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Minimaal moet maximaal zijn
Zou wel mooi zijn als je je videokaart 10% overclockt ie ook minstens 10% sneller zou worden![]()
Maar verder, ik zou voor de Club3D gaan, 10% hoger geclockt, wat zal resulteren in zo'n 7% snelheidswinst (over 't algemeen, verschilt per spel/bench etc) en hij heeft dualhead
Wel is de Hercules 185 euro en de Club3D 225 euro. Als je binnen NL wil blijven is de Hercules 10 euro duurder, maar alsnog 30 euro verschil... Voor het verschil van 30 euro zou ik denk ik wel de Club3D nemen, voor 40 euro verschil zou ik de Hercules nemen
250/235 tegen 275/275 zal meer een verschil van 10% of meer opleveren, lijkt mij. Het verschil in core klok is wel maar 10%, maar de mem klok is iets van 17% hoger...
Vooral als de extra functies die geheugen intensief zijn als FSAA en Anisotropische filtering e.d. benut worden.
mwa ik had in 3d mark wel 2000 punten hoger maar in-game had ik maar max 10 fps meer, soms was het echter ook gelijk of zelf lager, ik had alles geprobeert (clocken vanalles)Op vrijdag 26 april 2002 01:09 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
maar was er een verschil merkbaar?
Pagina: 1