Toon posts:

[CM-ID] Spiderman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb de laatste tijd veel naar casemodjes gekeken en over gedacht of ik het wel of niet zou doen.. Nu bedacht ik me dat ik achter het schot nog een oude midi ATX kast had staan (zo'n laser ding), waar ik toch nix mee doe, en waar ik dus eens mooi mee kan experimenteren :) Als het dan goed gaat kan ik altijd nog mn pc overzetten.

Nu kwam ik op het idee om een spiderman case te maken. Wat meteen in me opkwam was om een kenmerk van spidey in de zijkanten de zagen, namenlijk OF 2 scherpe ogen, of het tekentje (die spin). Nu zit ik te twijfelen, en ben plaatjes aan het zoeken, schetsen aan het maken.
Ik denk zelf dat die ogen het beste uitvoerbaar zijn, en ook het mooiste worden.

Wat denken jullie hiervan? En heeft er misschien iemand nog goeie ideen voor de kast? bv in welke kleur hem te spuiten (dacht zelf aan rood met van die spinnewebben eroverheen), etc etc..

Suggesties zijn zeer welkom!! *D

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

(jarig!)
je moet 't gewoon doen, en kijken wat ervan komt. Niet telkens zitten zeiken of mensen nog suggesties enzo hebben.... Gewoon maken en showen wat je wilt, is wel zo origineel!!!

Verwijderd

Ja, begin gewoon met het modden van je case. Je hebt toch niks te verliezen ja. Als je eenmaal begint aan casemodden ga je ermee door, het is gewoon een verslaving!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
yup true true :)

Verwijderd

Topicstarter
ben al voorzichtig aan de gang gegaan.. maar vast een spinneweb op de zijkant getekent (moet toch nog geschuurd worden dus kan flink experimenteren)
En het ziet er al aardig vet uit :)
T werkt inderdaad zeer verslavend al :D

Verwijderd

als je iemand weet die kan paintbrushe moet je hem de spinnewebbe erop late spuite

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

(jarig!)
ja, veel succes! ik weet dat 't verslavend werkt, ik ga in de vakantie weer bezig... Heb gister m'n ccfl's binnengehad van Barf, zijn echt vet! Maar als ie af is moet je maar wat pics posten!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:39 schreef dish3r het volgende:
als je iemand weet die kan paintbrushe moet je hem de spinnewebbe erop late spuite
*peins peins*
Nee :( Ik weet zo niemand..

Hier iemand die zich beschikbaar stelt? :P
Denk niet dat paintbrushen dan wat wordt.. denk dat ik maar een mal maak van een spinneweb, en vervolgens zelf met een spuitbus erover heen ga.. zou moeten kunnen toch?

en ik ga zeker pics posten als ie klaar is! (als ie ooit klaar is :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een deel van de tekening inmiddels af.. vind em zelf redelijk gelukt, maar bedenk wel dat ie straks natuurlijk wel in de echte spideykleuren moet :D

Let wel, de foto is 700kb
http://home.hccnet.nl/wa.jansen/SpiderCase.jpg
(helaas kon ie niet veel kleiner...)
In het echt vind ik em wel wat beter gelukt dan je op de foto kunt zien.. maarja licht inval enzo he :)

Het is dus de bedoeling dat op de plaats van die ogen straks een gat zit, met plexi oid erachter.. Aan de binnenkant dan een mooie gloed zodat zn ogen lijken te gloeien.

Waarschijnlijk ga ik volgende week met het echte werk beginnen. Ik hou jullie op de hoogte :)

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben erg benieuwd maar...:
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Verwijderd

Waarom ga je het hier plaatsen als je een goed orgineel idee hebt voordat je het hebt gemaakt :? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 16:15 schreef MoSc2001 het volgende:
Waarom ga je het hier plaatsen als je een goed orgineel idee hebt voordat je het hebt gemaakt :? |:(
Omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan, en dus wat feedback wil over wat wel niet kan/mooi is...

P.s de link is veranderd... deze werkt nu wel.

Verwijderd

Je moet je de link even copyen/pasten in een nieuw window, dan werkt het wel.

En ik kan zeggen: Dat is met RECHT het lelijkste stukje tekenwerk dat ik ooit heb gezien; symmetrie nog perspectief.

Bravo.

Verwijderd

Vet idee, maar het lijkt me moeilijk om die spinnenwebben er goed op te krijgen.
/me is benieuwd naar het eindresultaat :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 16:18 schreef Vipertje het volgende:
Je moet je de link even copyen/pasten in een nieuw window, dan werkt het wel.

En ik kan zeggen: Dat is met RECHT het lelijkste stukje tekenwerk dat ik ooit heb gezien; symmetrie nog perspectief.

Bravo.
Lol ik zeg toch, die foto is half mislukt.. als je ff goed kijkt zie je dat ie schuin genomen is, en dus de symmetrie zo niet klopt.. zal strax proberen een betere foto erop te krijgen.. En nee, ik geef toe ik ben geen tekenwonder :P

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik vond hem zelf ook niet helemaal ideal :P Dus heb ik mn tekenkusten nog even van de schap gehaald en heb het nog eens geprobeerd. Deze keer met behulp van wat meer spidey voorbeeldjes..
Zie hier het resultaat:
http://home.hccnet.nl/wa.jansen/SpiderCase2.JPG B-)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2959085157

Is die spin rechtsboven nie mooi :) :)

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 19:30 schreef -Dissection- het volgende:
[afbeelding]

Is die spin rechtsboven nie mooi :) :)
:9~ jah die is KEI GAAF :) waar kan je die halen???????

Verwijderd

Ik zou iemand gaan zoeken die kan airbrushen en dan zoiets als dit erop laten zetten:
http://www.screensavershot.com/animation/spiderman.jpg
(maar ff niet tussen IMG tags gezet ivm met de trage laadsnelheid)

Maar dan zou ik Venom op de andere kant zetten:
http://www.marvel.com/comics/bios/xtras/bio_images/venom.jpg

Verwijderd

Topicstarter
zou ook kunnen, maar ik ben dus wel van plan om zelf die dingen te maken.. En die kop is op zich aardig gelukt (al valt het op de foto een beetje tegen). Ben nu alleen van plan om de kop aan de dichte kant van de kast te maken, en dan aan de andere kant het logo uit te zagen met een rode neon lamp erachter..

Maar goed, mocht er iemand zijn die kan paintbrushen ergens in arnhem of nijmegen kan ik het natuurlijk altijd overwegen.. zou wel bruut zijn!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 20:55 schreef BananeKoning het volgende:
Ik zou iemand gaan zoeken die kan airbrushen en dan zoiets als dit erop laten zetten:
http://www.screensavershot.com/animation/spiderman.jpg
(maar ff niet tussen IMG tags gezet ivm met de trage laadsnelheid)
Toevallig weet ik wel wat adresjes voor je.
Airbrush studio lijnden
Lijnden-Badhoevedorp
www.airbrushlijnden.com

Boerkamp Design
Nijverdal
0548-616334

:D Hoop dat je er wat mee kan

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

ga je die ogen uitzagen?? Zou wel vet zijn met mooie neon erachter :9 Zou zelfs nog wat verder gaan, het web met lichtgevende verf maken :) Ben benieuwd wat je er van gaat maken Succes alvast (tekening is al gelukt :))

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

het stoerste zou zijn dat hij de blauwe delen afschermt, blauwe ccfl achterzet en dan nog een rode achter het rode deel, maarja.. is waarschijnlijk niet te doen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 22:11 schreef justifire het volgende:
Zou zelfs nog wat verder gaan, het web met lichtgevende verf maken :)
Daar zat ik zelf ook aan te denken.. Waar kun je die verf kopen? gewoon bij de *dat zeg ik*?

En idd, dat idee met de vlakjes lijkt me niet te doen :P ben tot nu toen alleen van plan om de ogen uit te zagen, en misschien aan de andere kant het loge van de spin, met een neon lamp erachter, en een soort wit folie welke daardoor verlicht wordt. (anders kijk je natuurlijk tegen het stuk waar het moederbord zit aan)

Weet iemand waar die lichtgevende verf te koop is? en hoe duur?

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 20:49 schreef Z3n het volgende:

[..]

:9~ jah die is KEI GAAF :) waar kan je die halen???????
zelf gemaakt :P

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tom,

Alleen het logo kost 75 Euro.
En alles bij elkaar kost 200 Euro.

Er is meer mogenlijk, zie bijlage ( mijn eigen computerkast )
Is wel wat duurder.

Als je meer vragen heb dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke groet,

Peter Evers.
Het logo is dus alleen die spiderman kop, en alles bij elkaar is de hele kast mooi blauw spuiten plus het logo erop.. Verder heeft hij nog wat pics meegestuurd van zn eigen kast, die helemaal met een plaatje bespoten is.. erg :9~ maar het doet wel pijn in de portemonnee :( Denk toch niet dat ik dit ga doen.. Iemand een beter adresje?

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
ERRUG bruut, en ZEEEEER exclusief natuurlijk.. maarre om nu €40 te betalen voor een fan cover??? |:(
jammer :( wilde deze eigenlijk meteen wel hebben maar dit is me een beetje te duur...

<edit> Shipping: UPS Worldwide Express SM: $60.80
LOL ook nog eens 60 dollar verzendkosten intercontinentaal.. nee dank je :P
Weet iemand een winkel dit dit soort fraaiigheden hier in de benelux verkoop?
</edit>

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
maar het idee is wel koel ... misschien kan je zoiets uitzagen in de zijkant van je kast ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 16:35 schreef Kroetsjov het volgende:
maar het idee is wel koel ... misschien kan je zoiets uitzagen in de zijkant van je kast ...
Doh, dat was nou juist het hele idee :P
nouja niet precies zoiets, maar iig het spiderman logo (dat spinneke) en de ogen van de spiderman die erop geschilderd wordt...
Alleen rest nu nog de vraag hoe ik die kop van spiderman (zie foto) er mooi opgeverfd krijg..

Verwijderd

Gewoon verschillende sjoblonen gebruiken die je uit karton snijdt. Ik zou alleen wel wat dikker papier pakken of zelfs (dun) karton. Per verschillende kleur een ander sjabloon maken en die er dan met een spuitbus opzetten. Wordt wel het strakste denk ik.
Of natuurlijk airbrushen :)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Mooie Spiderman Mod :

Laat je kast gewoon een jaartje in een schuur staan! Dan komen de spinnen en spinnenwebben vanzelf! :)

Hoef je er ook niets voor te doen!

WWW.RC5.NL

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15
Op donderdag 25 april 2002 16:38 schreef tummeke het volgende:

[..]

Doh, dat was nou juist het hele idee :P
nouja niet precies zoiets, maar iig het spiderman logo (dat spinneke) en de ogen van de spiderman die erop geschilderd wordt...
Alleen rest nu nog de vraag hoe ik die kop van spiderman (zie foto) er mooi opgeverfd krijg..
Wat Kroetsjov bedoelde is dat het misschien een beter/leuker idee is om een logo als die fangrill uit te zagen in een zijpaneel ipv erop te tekenen

Das nogal wat anders lijkt mij..

Strava

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef
Of natuurlijk airbrushen :)
Ben er net achter gekomen dat mn oom een airbrush spuit heeft *D moet alleen wel zelf spuiten :(
maar goed, oefening baart kunst :P

Maarre, over dat uitzagen.. lijkt me nogal ondoenlijk om al die vakjes uit te zagen.. dat wordt toch echt nix... dan maar zo :P zaag zowieso die ogen uit die licht uit gaan stralen met een ccfl...
Pagina: 1