Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
ik ga m vanmiddag ff halen.....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
ga er vanmiddag ook maar ff een halen
kan ik eindelijk die stomme rooster op een netten manier uit m'n kast halen
Alleen 1 tip, zet een bril op, draag handschoenen een harnas e.d. want echt veilig zijn ze niet.
Heb ze zelf verkocht en was echt niet blij mee...
maar zijn er voor deze kinzo ook extra slijpschijfjes beschikbaar of passen de originele dremel accesoires ook op de kinzo?
http://www.gammabouwmarkt.nl/elements/pagina%202.pdf
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
dat zeg ik. gamma
Je moet dan wel ff een paar orignele dremelslijpschijfjes bijhalen. En dan is de Kinzo dremel compleet!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Let the modding begin!!!!!!!!!!
Ik ga samen met LaUwE volgende week modden...
War is the only proper school of the surgeon.
Alleen duurt het nog ff voordat ik mn VIA eden kan gaan modden... en mn toekomstige huis.. ff geduld dus nog.
Ik denk het niet, want die as wordt dubbel vast gemaakt op de dremel, in de kop, en aan de dremel zelfOp woensdag 24 april 2002 17:10 schreef sjares het volgende:
Iemand een idee of die flexibele as ook op een echte dremel past, die as ik nl. alleen al 60 euro van Dremel..
De orginele dremel dingen kunnen erop (die flex-as witiknie). Heb wel ooit de specs vergeleken met de orginele dremel, die kinzo had hoger wattage en hoger RPM.. dus hijs sneller en sterker, en hij koste toen de helft
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ik geloof dat drempel traploos instelbaar is, kinzo heeft 4 standenOp woensdag 24 april 2002 17:52 schreef MRic3 het volgende:
Heb die kinzo al een jaartje maar niet echt veel gebruikt.
De orginele dremel dingen kunnen erop (die flex-as witiknie). Heb wel ooit de specs vergeleken met de orginele dremel, die kinzo had hoger wattage en hoger RPM.. dus hijs sneller en sterker, en hij koste toen de helft![]()
![]()
![]()
snappen jullie het?
Je krijgt er twee "bitjes" bij, zon ding dat je in de as schuift waarin de tool zelf komt. Eromheen schroef je dan een soort huls.
Nu heb ik twee van die "bitjes": een zwarte en een stalen. Wat is het verschil? (behalve dan dat de een zwart en de ander staal is
Das als het goed is voor diverse diameter insteektooltjes. Sommige hebben namelijk een smallere schacht dan anderen (net zoals bij een bovenfrees).Op donderdag 25 april 2002 08:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Gister eens ff zitten spelen (bijna een stoel gesloopt uit enthousiasme met de slijpschijf) maar heb ff een vraagje.
Je krijgt er twee "bitjes" bij, zon ding dat je in de as schuift waarin de tool zelf komt. Eromheen schroef je dan een soort huls.
Nu heb ik twee van die "bitjes": een zwarte en een stalen. Wat is het verschil? (behalve dan dat de een zwart en de ander staal is)
OK dan thanks.Op donderdag 25 april 2002 09:29 schreef sjares het volgende:
[..]
Das als het goed is voor diverse diameter insteektooltjes. Sommige hebben namelijk een smallere schacht dan anderen (net zoals bij een bovenfrees).
Maar Kinzo is trouwens meestal wel troep, maar dit apparaatke wil nog wel eens de "Kinzooi" dans ontspringen. En mooi handig dat er dremel hulpstukkies op passen.
Verwijderd
Neej, Kinzo is een bekend B-merk...Op woensdag 24 april 2002 11:35 schreef fleppuhstein het volgende:
Die moet ff gehaald worden, die is nu al in de aanbieding ? das namelijk wel een goed prijsje, en Kinzo is een goed B-merk
klopt wel denk ik, maar het gaat erom of je m veel gebruikt. Ik nl maar heel af en toe en dan hoef ik geen apparaat van 100 euro.....Op donderdag 25 april 2002 10:06 schreef LoverBoy het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het niet Kinzooi is die ik gewend ben. Je kunt er wel mee vooruit maar verder vind ik dit merk rotzooi (ookwel kinzooi genoemd)
Maargoed, wel 2 jaar garantie.....
WEet jij ook of er idd een flexible as bij zit? Ik heb hem er nl niet bijgekregen.Op donderdag 25 april 2002 10:13 schreef Bootje het volgende:
Voor degene in omgeving Alkmaar: we hebben der nog genoeg, ik werk namelijk bij de gamma.
Maar Kinzo is trouwens meestal wel troep, maar dit apparaatke wil nog wel eens de "Kinzooi" dans ontspringen. En mooi handig dat er dremel hulpstukkies op passen.
Beetje laat met reply, maar die zit er gewoon bij. Het is een setje met veel onderdeeltjes en zo'n as.Op donderdag 25 april 2002 10:34 schreef MauriX het volgende:
[..]
WEet jij ook of er idd een flexible as bij zit? Ik heb hem er nl niet bijgekregen.
En Fatboy, dat 110 slaat op het vermogen niet op het voltage.
in het foldertje van okaphone (groningen) staat er 1 voor € 9,05.
toerental is volgens mij regelbaar met voltage (9v-18v - 9000 - 18000 rpm) slijpschijfjes zitten er niet bij
Bikkelen gebeurt pas na 2:00
Verwijderd
Maar van die multitools heb ik er nog nooit in van teruggehad
is dat fries ofzo?Op vrijdag 24 mei 2002 17:30 schreef bopitje het volgende:
Ik werk bij appie heinzie, ja het ook een erg bagger merk.
Maar van die multitools heb ik er nog nooit in van teruggehadomdat ze kapot waren.
I'm not as think as you stoned I am