[UltraDev] Slash probleem!

Pagina: 1
Acties:

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 09:06
Nooit geen klagen over het programma, maar bij 1 site gooit het programma de hele tijd een "/" voor alle pagina's als ik ze save. Terwijl hij dit NIET moet doen (zo worden ze verkeerd gelinkt). :(

Een collega van mij heeft zijn instellingen PRECIES hetzelfde staan, en heeft dit probleem niet.
Andere sites die in ontwikkeling staan bij mij of mijn collega hebben hier geen last van!

Heel vreem allemaal, maar zo kan ik vanaf mijn pc die site niet ontwikkelen, en dat is toch eigenlijk wel de bedoeling.

Heeft iemand van jullie hier een idee/oplossing voor :?

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Ik heb geen verstand van Ultradev maar misschien kan je wat vinden op Macromedia's Dreamweaver Ultradev support page :).

• Nibble
Op woensdag 24 april 2002 11:39 schreef McVirusS het volgende:
Ik heb geen verstand van Ultradev maar misschien kan je wat vinden op Macromedia's Dreamweaver Ultradev support page :).
Ja hehe :P knurft ;)
Zover was ik ook al gekomen >:)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen vergeten dat de maker van een programma ook een supportpage heeft :). Als je er echt niet uitkomt kan je natuurlijk gewoon de helpdesk van Macromedia bellen (ik neem aan dat ze die hebben?).

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Eerst de pagina saven voor je links in gaat voegen.

http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/template_paths.htm

hier staat iets meer.

• Nibble
Maakt niet uit, ik gebruik geen templates voor die site.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

uhmz.. bij je "site" instellingen misschien.. wat ik altijd doe is een standard table layoutje maken. wat plaatjes erin zooien met GELIJK het adres erin waar die moet komen. en verder alles in notebook doen. Dat werkt het beste. Ik heb af en toe ook die fout.. maar als je alles goed instelt met ftp / sites en je geeft je website op en alles kan er weinig mis gaan..ik vind het overigends een super programma

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Nibble
Op woensdag 24 april 2002 13:36 schreef gitaarwerk het volgende:
uhmz.. bij je "site" instellingen misschien.. wat ik altijd doe is een standard table layoutje maken. wat plaatjes erin zooien met GELIJK het adres erin waar die moet komen. en verder alles in notebook doen. Dat werkt het beste. Ik heb af en toe ook die fout.. maar als je alles goed instelt met ftp / sites en je geeft je website op en alles kan er weinig mis gaan..ik vind het overigends een super programma
Ik heb er inmiddels zo'n 20 proffesionele (bedrijfs) sites opzitten, en "alles in notebook/pad doen" is geen optie :P
Ik heb naar mijn weten ook geen vage instellingen gemaakt, of andere dingen verkeerd gedaan.
Zojuist een mailtje weggestuurd naar macromedia support center. Hopen dat ze daar een oplossing weten.
Ik wacht met spanning, doorgaans is support binnen 24 uur, dus ik ben benieuwd.

Pagina: 1