Ik ben opzoek naar een file management script in php. Ik heb een eigen webserver en ftp draaien. Nu staan op die ftp ladingen bestanden. Vooral MP3 files. Nu ben ik dus opzoek naar een script die die bestanden kan uitlezen en kan sorteren op naam enzo. Verder als het kan ook info over het bestand geven. En een zoek functie zou leuk zijn. Iemand ooit van zo'n script gehoord of gezien?
[topic=392390/1/100]
Ga eens op zoek bij www.phpfreakz.nl, www.hotscripts.comWat mag wel en wat mag niet?
Vooralsnog hebben wij niet echt regels in P&W. Het enige wat wij niet toestaan zijn RTFM-vraagjes, 'Ik-zoek-dit-script'-vraagjes of het wijzen hierop op kinderlijke wijze.
Zie oa. Policy mbt UTFS en RTFM.
Ook het zoeken naar personeel is niet toegestaan, daarvoor zijn sites als Monsterboard.nl.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
die sites, vooral hotscripts heb ik al helemaal ondersteboven gehaald... maar zonder goed resultaat.Op woensdag 24 april 2002 11:22 schreef blackd het volgende:
[topic=392390/1/100]
[..]
Ga eens op zoek bij www.phpfreakz.nl, www.hotscripts.com
Staat hier echt niks tussen wat je kan gebruiken:Op woensdag 24 april 2002 11:25 schreef izoman het volgende:
[..]
die sites, vooral hotscripts heb ik al helemaal ondersteboven gehaald... maar zonder goed resultaat.
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Management/
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Zie blackd
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit topic is gesloten.
![]()