Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <table width="400" border="1">
<tr>
<td>
<span style="float:left;">Links uitgelijnd</span>
<span style="float:right;">Rechts uitgelijnd</span>
</td>
</tr>
</table> |
Misschien in die cel zoiets neerzetten:
code:
1
2
3
4
| <td> <p align="left">Links</p> <p align="right">Rechts</p> </td> |
't kan zelfs met een divje 
<div style="float:right;">mekker</div>
P geeft toch een LineBreak? Span niet i.i.g
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Oke, je hebt je me overtuigt.Op woensdag 24 april 2002 11:15 schreef XLerator het volgende:
P geeft toch een LineBreak? Span niet i.i.g
Deze werkt het beste, maar op de een of andere manier wordt hierdoor mijn cel een paar pixels lager...Op woensdag 24 april 2002 11:09 schreef Blues het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8<table width="400" border="1"> <tr> <td> <span style="float:left;">Links uitgelijnd</span> <span style="float:right;">Rechts uitgelijnd</span> </td> </tr> </table>
Deze ook geprobeerd, maar hierbij maakt-ie er twee regels van, terwijl het op 1 regel moet blijven.Op woensdag 24 april 2002 11:15 schreef papa_eend het volgende:
't kan zelfs met een divje
Bovenste oplossing werkt het beste, alleen hoogteverlies, zoals ik al zei. Wat kan ik doen om dat te voorkomen?
Verwijderd
snap niet wat je bedoelt, ziet er hier (Moz 1.0 RC1 & IE 5) prima uit.Op woensdag 24 april 2002 11:20 schreef coelho het volgende:
Deze werkt het beste, maar op de een of andere manier wordt hierdoor mijn cel een paar pixels lager...
Je kan natuurlijk een hoogte opgeven voor je cell. Of probeer anders eens iets te doen met margin of padding.
is al opgelost. een harde refresh deed wonderen. Vreemd, want 5x op Vernieuwen klikken deed niks...
Verwijderd
Bedankt, deze oplossing zocht ik ook, alleen jammer dat mijn topic werd gesloten toen ik naar deze oplossing op zoek wasOp woensdag 24 april 2002 11:09 schreef Blues het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8<table width="400" border="1"> <tr> <td> <span style="float:left;">Links uitgelijnd</span> <span style="float:right;">Rechts uitgelijnd</span> </td> </tr> </table>
Pagina: 1