alsof ea zich er ook maar iets van aantrekt.. die lijers hebben gewoon geld gemaakt over de ruggen van gamers in nl... en die zitten nu vreselijk te lachen... @($!@(!&$(!&@$)@!#
zo
</zwartkijker mode>
blup
Alleen speel ik het nooit.
En by the way, dit is EA. Petities zijn nutteloos. EA luistert naar niemand. Trust me.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik vind het zo perfect. Engels spel met nederlandstalige teksten ... perfect !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dat zeg ikOp woensdag 24 april 2002 18:29 schreef Dinictus het volgende:
Zitten wel wat spelfoutjes en gramaticale oneffheden in die brief hoor.
Verwijderd
ik denk overigens niet dat EA zelfs de moeite neemt om de URL te bezoeken
Verwijderd
Gelukkig zat er een nederlandse vertaling bij.Op woensdag 24 april 2002 10:45 schreef IceStorm het volgende:
Oei, wie heeft die belabberde petitie geschreven?
Hier kan je duidelijk zien dat jij het spel niet hebtOp woensdag 24 april 2002 20:05 schreef silentsnow het volgende:
ik ben hier juist tegen. Is daar ook een petitie voor
Het namelijk ALTIJD brak als het vertaald word uit het engels naar nederlands. Hele verhaal/gameplay gaat naar de kloten enzo.
Verwijderd
en ook die missionon\bjectives zijn NIET goed vertaald
is het legaal om een auto te stelen, als je zelf dezelfde auto hebt, maar die daar achterlaat?Op woensdag 24 april 2002 20:00 schreef BlackMage het volgende:
Is het legaal om de engelse te downloaden als je de nederlandse origineel hebt..... zo ja: Wat is het probleem
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
en moeilijk is het niet.
KiLL Da BaSTaRDS!
dat slaat dus helemaal nergens op, een auto is wel ff anders dan software,.. ten eerste de prijs,... en probeer jij maar eens een backup van je auto te makenOp donderdag 25 april 2002 10:22 schreef Bzzje het volgende:
[..]
is het legaal om een auto te stelen, als je zelf dezelfde auto hebt, maar die daar achterlaat?
Het "principe" blijft hetzelfde.Op donderdag 25 april 2002 11:40 schreef DeaT het volgende:
[..]
dat slaat dus helemaal nergens op, een auto is wel ff anders dan software,.. ten eerste de prijs,... en probeer jij maar eens een backup van je auto te maken
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verder LOL @ comments
Old school gamer met een lag en een traan.
Mohaa komt in nederland met gedeeltelijk nederlands.
Dus: speech van mannetjes enzo is gewoon nog engels, maar met nederlandse ondertiteling. ook de briefing is nederlands. En dat zuigt. Het leest gewoon niet fijn. en het staat dom bij multiplayer ( ga uit mijn schuttersputje! staat er dan, maar je hoort : stay out of my foxhole pal.)
Maar het ergste: dus moet je ook aparte patches hebben voor het spel, maar die zijn er niet.
Wat wij nou willen is uberhaupt een patch. en een fix dat het in het engels kan. wat daar betaal je toch voor?