[CM]Papst fans inkoop actie Purmerend

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44

JT

VETAK y0

Topicstarter
Aangezien de verzendkosten voor Papst fans niet gering zijn (12 euro ofzow), lijkt het mij een goed idee om fans met een groepje in te kopen en die het dan bij mij komen af halen ofzow. Als ik het moet gaan versturen, dan kan je beter gewoon direct bestellen denk ik. Ik zelf woon in Purmerend. Waarom Papst ?

• Onhoorbaar (afhankelijk van het type)
• Ongeevenaarde techniek en kwaliteit van de motoriek

Papst fans zijn niet de goedkoopste, maar zeker wel bij een bepaald aantal CFM's de stilste. De allerstilste is 12 DB met een airflow van 19,4 CFM. Als je er 2 van in je kast zet dan kom je uit op 15 db (verdubbeling van de bronnen is +3db) en dat is onhoorbaar. Je bent zelfs erg knap als je er 4 kan horen terwijl je achter je pc zit, aangezien 4 Papst fans (de 8412 NGL) maar 18db aan lawaai maken. Deze kosten 16 euro per stuk.

Ik kijk eerst hoeveel animo er voor is, als er genoeg animo voor is dan open ik wel een mail adres.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

waar wil je ze bestellen ? ik woon in oostzaan , ken je vast wel :)

Verwijderd

/me heeft intresse :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
* Gman heeft net een zwik enermax fan's gekocht
Anderd deed ik mee.

Verwijderd

ho w8 is dit alleen voor de mensen die in purmerend wonen?

Verwijderd

ik denk het niet maar het is makkelijker als je er wel woont :) anders moet je alsnog verzendkosten betalen...dat staat er toch ?

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45
Ik heeb ook wel interese.
mijn pc wordt zeker te warm van binne. :P

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:25

ReseTTim

Chocolate addicted

ooit gehoord van

http://www.perfect-systems.nl << deze verkopen ook papst coolers..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ligt eraan wat ze kosten, ik heb er nu 4 oude koelers van kaputte voedingen erin hangen, ik wil toch wat beters

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:28 schreef ReseTTim het volgende:
ooit gehoord van

http://www.perfect-systems.nl << deze verkopen ook papst coolers..
jah, maar erg duur.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 12:20 schreef SeVeN het volgende:
ho w8 is dit alleen voor de mensen die in purmerend wonen?
Als je het wilt ophalen, dan kan dat, maakt dan niet uit waar je woont. Of als je verzendkosten wil betalen. Denk alleen dat het dan nog veel kost. En ik wil gerust wel voor een paar mensen opsturen, maar ik ga niet voor 30 man opsturen ofzo, dat werkt niet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
^^^^^^^^^^^^^^
*KICK*

Ok, voor de mensen die interesse hebben, mail naar papstfans@hotmail.com . Zet het aantal fans erbij en welk type.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

WAAR ga je ze bestellen als ik vragen mag???
Prijsindicatie zou handig zijn, dus als je ff een url geeft...

Verwijderd

Bij mindfactory.de zijn ze behoorlijk goedkoop,
de porto is daar €20,-
Ook moet vooruit betaald worden.

Ik heb wel interesse aangezien gewoon verzenden maar iets van 5 euro kost scheeld dat toch ff €15,- en da's toch de moeite waard.

Afhalen kan ik niet maar als je ze door wil zenden ben ik van de partij. *D

Als iemand een goedkoper adres vindt dan hoor ik het graag maar makkelijk zal dat niet zijn.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 16:52 schreef Edwin_2002 het volgende:
WAAR ga je ze bestellen als ik vragen mag???
Prijsindicatie zou handig zijn, dus als je ff een url geeft...
Ik ga ze bestellen bij Perfect Systems en ik zal mezelf dan maar WEER even quoten voor de prijs (moet ik steeds vaker doen, mezelf quoten :( :{ ) :
Op woensdag 24 april 2002 10:33 schreef JT het volgende:
Deze kosten 16 euro per stuk.
De rest kan je vinden op http://www.perfect-systems.nl/
Op donderdag 25 april 2002 18:05 schreef mietde het volgende:
Bij mindfactory.de zijn ze behoorlijk goedkoop,
de porto is daar €20,-
Perfect Systems in Nederland is net zo goedkoop.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Zijde nu helemaal zot ? Panaflo is 100% superieur aan Papst . Papst is sleeve bearing , waar Panaflo een vloeistoflager heeft ..

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 19:41 schreef real_raichu70 het volgende:
Zijde nu helemaal zot ? Panaflo is 100% superieur aan Papst . Papst is sleeve bearing , waar Panaflo een vloeistoflager heeft ..
Ja, maar Papst is niet zomaar sleeve bearing....die heeft een speciale en motoriek is beter..

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Papst heeft naast sleeve bearing (= glijlager) ook ballbearing (=kogellager).

Verwijderd

mja ik wil ook 2 Papst 8412NGML casefans kopen bij Perfect Systems (€16,-), maar ik woon in de buurt van Tilburg.. (mail naar emile@home.nl als je ook papstkrengen wil en in midden-brabant woont :P)

Verwijderd

Mmh, hun prijzen zijn idd zowat hetzelfde.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:00
Ik wil graag mijn bestaande fan van mijn voeding vervangen, iemand een idee hoe groot die zijn (waarschijnlijk 60x60?) en hoeveel CFM, je minimaal moet hebben. Het is een 300 Watt voeding uit een A-open case.

Verwijderd

weet je wel dat perfect systems ontiechelijke hoge verzendkosten heeft!!! als je in de buurt woont kan je het ophalen (doe ik tenminste wel altijd). voor de rest heb ik niets te klagen over perfect systems en ja die papst zijn erg goedkoop daar
Pagina: 1