Ik wil bij mij locaal op mijn pc een gastenboekje runnen, dit is voor later gebruik natuurlijk voor mijn website bedoeld, maar benm er nu een beetje mee aan het vogelen, om te kijken wat er allemaal aan te passen en te veranderren valt, maar vooral hoe het in de eerste plaats werkt.
Maar dat wil niet helemaal lukken.
Probleem: ik moet natuurlijk in het script aangeven waar de database en de rest van de gerelateerde bestanden staan, dus alle paden goed zetten. Dat is niet zon'n punt (voor zover ik dat kan zien.
Als ik nu het gastenboek opstart via IIS ([url="hettp://localhost/...adres"]hettp://localhost/...adres[/url] gastboek..) en mijn password en loginnaam verzend krijg ik bij elk gastenboek dat ik probeer iets als de volgende melding:
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x42c Thread 0x71c DBC 0x1650064 Jet'.
/gb/index.asp, line 38
Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
Page:
GET /gb/index.asp
En ik er dus niet uitkomen wat nu de kern van het probleem is, en hem hoe het op te lossen...
HEEELLLPPPP !!!!
Maar dat wil niet helemaal lukken.
Probleem: ik moet natuurlijk in het script aangeven waar de database en de rest van de gerelateerde bestanden staan, dus alle paden goed zetten. Dat is niet zon'n punt (voor zover ik dat kan zien.
Als ik nu het gastenboek opstart via IIS ([url="hettp://localhost/...adres"]hettp://localhost/...adres[/url] gastboek..) en mijn password en loginnaam verzend krijg ik bij elk gastenboek dat ik probeer iets als de volgende melding:
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x42c Thread 0x71c DBC 0x1650064 Jet'.
/gb/index.asp, line 38
Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
Page:
GET /gb/index.asp
En ik er dus niet uitkomen wat nu de kern van het probleem is, en hem hoe het op te lossen...
HEEELLLPPPP !!!!