Anubis USB Hub 4 port

Pagina: 1
Acties:

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 11:32
Kent iemand dit apparaat? Bij de schlecker is deze 20 euro en ik overweeg hem te gaan halen, graag gebruikerservaringen... (xp compatible ed)

Hier nog een fotootje:
Afbeeldingslocatie: http://212.227.120.28/cgi-bin/bild_jpg.asp?aNr=4019337830064

En hier staat wat meer uitleg op de schlecker site.

PS: ik heb de search gebruikt maar er stond weinig op wat met anubis, usb en hub te maken had.

Verwijderd

lijkt me wel een leuk dingetje, hij is tamelijk goedkoop en XPcompatibel, wat wil je nog meer :?

• CeeDeeS
Op woensdag 24 april 2002 08:45 schreef ByMeSDy het volgende:
lijkt me wel een leuk dingetje, hij is tamelijk goedkoop en XPcompatibel, wat wil je nog meer :?
Waar haal je dat xp compatible uit? omdat ie win 2000 compatible is ofzo? Issie dan automatisch ook geschikt voor xp? * CeeDeeS wist dat niet

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb dezelfde gekocht bij Lidle voor 17 Euro perfect apparaatje werkt hier onder W2K zou niet weten of hij idd onder XP werkt maar hier staat hij http://www.anubisline.com/anubis_english/viewproduct.asp?id=83006&catid=010 ik zou zeggen kijk eens rond op deze site.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Is een goed ding, vooral als je de adapter erbij hebt voor extra stroom.

• CeeDeeS
Op woensdag 24 april 2002 08:58 schreef _JGC_ het volgende:
Is een goed ding, vooral als je de adapter erbij hebt voor extra stroom.
uhm, die zit er volgens mij niet bij... hoe kan ik weten of 250 mah genoeg is voor mij (ik ga het gebruiken voor een gamepad, scanner en een toetsenbord)

• CeeDeeS
Op woensdag 24 april 2002 08:55 schreef Hirogen het volgende:
Ik heb dezelfde gekocht bij Lidle voor 17 Euro
en waar zijn vestigingen van Lidle of leveren ze ook gratis aan huis? (wat de schlecker iig wel doet)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Als je scanner zelf stroom heeft is het zeker voldoende. Kijk gewoon ff wat windows aangeeft bij de USB root hub, tel je de getallen van alle apparaten op en klaar ben je :)

• CeeDeeS
Op woensdag 24 april 2002 17:04 schreef _JGC_ het volgende:
Als je scanner zelf stroom heeft is het zeker voldoende. Kijk gewoon ff wat windows aangeeft bij de USB root hub, tel je de getallen van alle apparaten op en klaar ben je :)
Scanner heeft zelf een aparte adapter voor de stroom ja.
Totaal van alles is 500 mah trouwens, als je dit bedoelt:
Afbeeldingslocatie: http://believeinx.gamepoint.net/Onzin/usb.jpg
(de 2 apparaten die er nou op aangesloten zijn mijn toetsenbord en mijn gamepad)

Dus die 500 mah die die usb hub aankan zou nét voldoende zijn of moet ik elk apparaat apart zien?

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 08:47 schreef CeeDeeS het volgende:

[..]

Waar haal je dat xp compatible uit? omdat ie win 2000 compatible is ofzo? Issie dan automatisch ook geschikt voor xp? * CeeDeeS wist dat niet
beste vriend, dat schreef je eerst zelf in je post ;)
Maar als er een windows 2000 driver bijzit, werkt hij zeer waarschijnlijk ook goed onder XP. Sowieso verwacht ik geen XP compatible problemen.

• CeeDeeS
Op woensdag 24 april 2002 19:25 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

beste vriend, dat schreef je eerst zelf in je post ;)
Maar als er een windows 2000 driver bijzit, werkt hij zeer waarschijnlijk ook goed onder XP. Sowieso verwacht ik geen XP compatible problemen.
whehe, opperbeste maat, dat was dus een vraag of mensen ervaringen wilden delen, o.a. of hij compatible was met xp, ok, misschien een beetje onduidelijk geformuleerd, maar dat bedoelde ik iig :)
Pagina: 1