Toon posts:

@home instabiel *

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ARGHhhhhhhhhh:( Wordt GEk:+:? Van @Home..... maar is deze aggressie tegen @home wel terecht vraag ik me af.:?
Ik heb veeele verhalen gehoort:
- dat het software van @home gewoon shit is... (mind ma language)
- dat de modems die ze leveren niet al te betrouwbaar zijn.... soms werken ze uuuurrrren door.....en soms nie... verdikkie

Het probleem LUIdt...... ik heb een Netwerkje van 2 computers.... cross kabel..(utp) verbonden. Winroute in gebruik

Hoofd comptuer(HC) (direct met Internet verbonden) = een p2 333mhz....64 mb ram..... 7 Gb.... computer :P

mij internet pc.(IC)= 466 celly..... 32 mb stealth.... 192 mb.

over dag speel ik vaak counter strike enzo op mij IC.... maar na een tijdje gaat ie loss en choke verschijnsels vertonen.....en kan ik dus nie spelen.....en op een gegeven moment stopt het internet helemaal

soms als me papa op de HC zit de zoeken naar zijn jaZz muziek te zoeken... en vind ie een paar mooie nummer via kazaa...opeens stopt het internet soms als hij begint met downen(het werkt evu dus)..... NIETS HELEmAAL NIETS meer.....echte super vaag.....en soms na het restarten/reboten doet ie het wel weer, maar soms ook niet.....alsof er iets is ververst..... modem./ram/lankaart....hmmmmz kan zo wel wat noemen.....maar de oorzaak is een mysterie...... 8-)

Zou iemand mij op een goeie weg kunnen brengen....
more info just ASK.... PLZzzzzz
bonesombekke@hotmail.com

Tnx alvast... ik ga slapen na een lange dag zoeken naar niets :S

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
software van @home is inderdaad shit, maar je kunt dat zelf toch oplossen door het niet te installeren. Set compu-name= verbinding, dus heb je de software niet nodig. Beter nog, vermijden.

do or do not, there is no try

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit
Move > IT

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Die software moet je gewoon niet installeren.. heb je helemaal niet nodig.. zoals eerder genoemd: computernaam = internetverbinding.

En voor die modem problemen... helpdesk bellen? Tis nu nog gratis.......... (stille hint)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

[topic=382254/1/150]

Daar mag je wmb verder gaan. :)

Dit topic is gesloten.