• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Wat is nu de werkelijke standby-time van de T-66?
Van de site 80 tot 150 uur( http://www.sonyericsoon.com/T66/ ), via verscheidene folders natuurlijk de 150 uur maar vanaf het begin van het opladen krijg ik maar 105 uur, terwijl ik geen minuut nog had gebeld en dus ook niet kan weten wat de kracht van mijn provider signaal is. Wie heeft er ook één en heeft andere waarden net na het opladen?

no comment

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dat doet mijn T68i ook, die laat ook 'maar' +/- 310 uur zien na het chargen terwijl ie 390 zou moeten kunnen.

de enige manier om erachter te komen is het uitproberen waarschijnlijk, maarja, dan kan je je telefoon weken niet gebruiken :7

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
anderen?

no comment

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De batterij is pas op volledige capaciteit nadat hij een aantal keren is opgeladen en ontladen. Daarna zou je dus onder ideale omstandigheden (testlab opstelling) 150 uur kunnen halen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:43
de standby tijd is ook afhankelijk van het bereik
als de gsm steeds moet zoeken naar het netwerk neemt de standby tijd af

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef Driek het volgende:
de standby tijd is ook afhankelijk van het bereik
als de gsm steeds moet zoeken naar het netwerk neemt de standby tijd af
Dit lijkt mij onwaarschijnlijk. Ja het is wel zo dat de standby tijd aanzienlijk wordt gekort als je een slecht bereik hebt, maar als je hem net aanzet, dan kan hij nog niet berekent hebben dat vanwege het slechte bereik op dat ogenblik hij een kortere standby tijd heeft.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je hem net aanzet geeft hij in de status ook niet de standby tijd weer. :Y)

Mijn T68i geeft trouwens 320 uur aan als ik hem van de lader afhaal, dus die 390 uur weet ik ook niet waar ze dat vandaan halen.

Je moet de eerste keer trouwens wel 12 uur laden. (tenminste dat zeiden ze bij de belcompany)

Eerste keer had ik maar 4 uur geladen, en was de accu ook na 3 dagen alweer leeg. Nu gaat ie wel 6/7 dagen mee, met bellen, sms'en, etc. 8-)
Pagina: 1