ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ben toch wel benieuwd namelijk
Verwijderd
Dit is onzin...., als jij in je bios de instelling van hardware default afhaalt, dan kan je zelf de vcore van je proc "overrulen"Op dinsdag 23 april 2002 23:35 schreef r8ality het volgende:
het moederbord past de vcore automatisch aan aan de proc, gebeurd al bij bijvoorbeeld een duron 1200...
Veel zin.Op woensdag 24 april 2002 00:14 schreef Lord_T het volgende:
wat heeft het dan voor zin om een volt mod te doen op je proc als je mobo het aanpast naar de default zo ongeveer?
Het is gewoon een "bug" bij P4T-E's, een collega van me heeft dit ook.
Hij is dan gewoon een beetje in de war
No prob, gewoon vcore-mod, anders hou je je proc niet stabiel als je ver gaat overklokken.
1.650 is toch standaard
Jep..Op woensdag 24 april 2002 09:55 schreef vwk het volgende:
Het is gewoon een "bug" bij P4T-E's, een collega van me heeft dit ook.
Hij is dan gewoon een beetje in de war
No prob, gewoon vcore-mod, anders hou je je proc niet stabiel als je ver gaat overklokken.

Vcore in BIOS zou 1.65v moeten zijn maar het is 1.62v volgens MBM, aan mijn 370W SuperFlower kan het niet liggen..
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
nee 1.500 volt is defaultOp woensdag 24 april 2002 09:57 schreef internetinfo het volgende:
waarom heb je hem eigenlijk van default afgehaalmet een d of een t![]()
1.650 is toch standaard
Verwijderd
Ik heb je topictitel wat bijgeschaafd
uhm volgende vraag:
hoe krijg ik hem als ik hem in bios op 1,650 zet hem ook werkelijk op 1,650 volt???
dan ben ik namelijk ook geholpen
Chk anders deze post even
[topic=458262]
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Pentium 4 Northwood voltage mod guide
Gepost door Hielko van der Hoorn maandag 11 februari 2002 - 14:54 - bron: Xoverclocker
GiLeX schrijft dat er op Xoverclocker een kleine, doch duidelijke guide is verschenen waarin uit de doeken wordt gedaan hoe je het voltage bij een Northwood processor een stukje kan opkrikken. De meeste moederborden staan niet toe dat het voltage meer dan 0,2V boven het standaardvoltage van 1,5V komt waardoor 1,7V zonder mod het maximaal haalbare is. Doormiddel van het vastplakken van een klein draadje tussen verschillende pinnetjes aan de onderkant van de processor kan deze limiet moeiteloos verzet worden naar de 1,85V