Toon posts:

Verschil tussen amd duron 750 en 1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb stomme vraag maar afgezien van de snelheid, zit er verschil tussen de amd duron 750 en 1000 in architectuur ?

Verwijderd

Niks

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De duron 1000 heeft de nieuwe Morgan core en is daardoor op gelijke snelheid (in MHz) sneller dan de 'oude' duron. Ook heeft de duron 1000 SSE :)

Verwijderd

Topicstarter
KAn het dan zijn dat deze core minder stabiel is of dat er een foute lichting prosessoren op de markt zijn die niet helemaal naar behoren werken ? -> topic krakende MP3 bij alspelen en branden. weet 99% zeker dat de pro de oorzaak is maar mischien als gevolg van moederbord.

Verwijderd

dat zegt hem geen zak man

de duron 750 heeft alleen de 3d instukties set van amd zelf
de duron 1g heeft ook de boven genoemde en ook de pentium3 instruktieset daar door is deze proc ongeveer 20% sneller
met multimedia en met spellen

wat heeft amd dan ??

3D-now 3D-now+ 3D-advange

intel heeft dan

sse1 en sse2

sse1 had de pentium3
sse2 heeft de pentium4

dus amd heeft nu ook sse1
wat een hele vooruit gang is met spellen
omdat sse beter ontwikkeld is in spellen (volwassen)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 23:28 schreef Sibering het volgende:
KAn het dan zijn dat deze core minder stabiel is of dat er een foute lichting prosessoren op de markt zijn die niet helemaal naar behoren werken ? -> topic krakende MP3 bij alspelen en branden. weet 99% zeker dat de pro de oorzaak is maar mischien als gevolg van moederbord.
er is wel een aantal foute athlons / durons op de markt geweest die jpegs verkeerd weergaven. dit klinkt heel erg onwaarschijnlijk, maar ik heb er echt 1tje in mijn bezit gehad. op het moment dat het hele systeem hetzelfde bleef en ik wisselde de proc, was het probleem over. amd heeft ook bevestigd dat er een foute batch is geweest die gratis omgeruild konden worden. het waren echter maar heel weinig exemplaren.

http://216.194.77.198/news/2001/july/010723_AMD_JPEG/010723_AMD_JPEG.htm

Verwijderd

ja dat waren de ouwe durons en thunderbirds

maar de nieuwe hebben dat echt niet meer
Pagina: 1