Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
* mkleinman snapt het iig niet
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Niet dat ie zo niet mooi is hoor! Nice job iig
pootjes zijn op zelfde manier gebogen en op zelfde manier aangesloten, en led zit ook goed in het platic voor reflectie.
het is puur die middenste led alsof die minder voltage krijgt. Het is alleen zo lastig meten met je multimeter op die dunne stukjes plastic
* mkleinman is bang dattie tijdens het testen erdoorheen prikt
Specs ...ik doe er niets meer aan.
1) alles verdomd goed schoon gemaakt met jif en ontvetmiddel
1a) alles uitelkaar halen
2) in 3 lagen voorzichtig de zwarte lak aangebracht (praxis merk
3) in 2 lagen voorzichtig de blanke lak aangebracht (ook praxis merk)
daarna 24 uur laten uitharden.
et voila!
Verwijderd
Dat zeg ik: sim-pel.Op dinsdag 23 april 2002 23:26 schreef mkleinman64 het volgende:
Stappen :
1) alles verdomd goed schoon gemaakt met jif en ontvetmiddel
1a) alles uitelkaar halen
2) in 3 lagen voorzichtig de zwarte lak aangebracht (praxis merk)
3) in 2 lagen voorzichtig de blanke lak aangebracht (ook praxis merk)
daarna 24 uur laten uitharden.
et voila!
(hmmz was :"dat zeg ik", niet van iets anders..??
Iig ziet er leuk uit ik moet het ook maar eens gaan doen denk ik staat wel leuk bij m'n case denk ik zo
Ik heb er ook uit eens aangedacht om hem te painten, maar was bang dat de verf zou gaan afgeven en zo je handen elke keer onder de verf zouden komen als je aan je toetsenboard kwam...
Maar nooit aan lak gedacht..
......
Cool
zal ik mijn toetsenbord eens overspuiten met hamerslag lak om em bij mijn kast te laten passen (hamerite)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Wel raar idd dat er maar een Ledje minder fel brand. Oranje heeft wel een hogere drempel spanning dan groen. Maar dan zouden ze allemaal minder fel moeten zijn
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Verwijderd
Verwijderd
Nope, bij een serieschakeling stroomt op iedere plaats in de kring dezelfde stroom!Op woensdag 24 april 2002 11:06 schreef Vers-Tappen het volgende:
mij is n00b op electrogebied, maar kan het niet zijn dat de nieuwe ledjes meer stoom trekken, en dat het middelste ledje als laatste in serie is aangesloten en dus minder stroom krijgt?
Ik vind het zeer geslaagd zo. Vooral die zwarte spatiebalk erbij vind ik leuk!Op woensdag 24 april 2002 11:13 schreef henkie_fraser het volgende:
Er was laatst ook een topic over keyboard-modding en de starter had zijn toetsen ook geverfd. Misschien een tip? Als ik de kleur mocht kiezen zou ik Alu of zilver doen. Moet je er nog wel ff letters enzo bij kopen, da's weer een nadeel. Maar ik vind het nog steeds een tof idee, ik wil panterprint op mijn keyboard.

Die van jou is ook mooi gedaan, hier ff wat tips:
-Vergeet niet een lak laag aan te brengen
-koop een zwarte viltstift om de beschadigingen weg te werken
Op woensdag 24 april 2002 11:22 schreef Laagvliegerke het volgende:
Toetsen ook nog eens in zwart zou ik beetje te zwart vinden... En toetsen in alu of zilver zou ik een beetje te overdreven vinden...
Alhoewel... Deze is toch wel mooi. Maar daar zorgt de blauwe gloed er eigenlijk ook voor dat niet alles zwart is.Op woensdag 24 april 2002 11:22 schreef Gman het volgende:
Voíla
[afbeelding]
FF voor de goede orde: Mijn TB is metallic (redelijk donker) blauw en er zit een neon draad onder de toetsen verwerkt.Op woensdag 24 april 2002 11:26 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel... Deze is toch wel mooi. Maar daar zorgt de blauwe gloed er eigenlijk ook voor dat niet alles zwart is.
Donkerblauw, zwart... Whatever!Op woensdag 24 april 2002 11:31 schreef Gman het volgende:
[..]
FF voor de goede orde: Mijn TB is metallic (redelijk donker) blauw en er zit een neon draad onder de toetsen verwerkt.
Ik kan blind typenOp woensdag 24 april 2002 11:40 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Donkerblauw, zwart... Whatever!BTW, wel vervelend dat er niks meer op jouw toetsen staat. Komen daar nog stickers op??
Ik heb nu op het werk ook een natural en thuis een 2e normale.
Ik was die gladde lak gewoon zat, voelt gewoon niet zo fijn.
TB gaat nog wel mee naar LAN party's
Velen kunnen hier wel blind typen... Maar soms kan het toch wel handig zijn om te weten waar die &|é@"#'(§^è!ç{à})°Ž` zittenOp woensdag 24 april 2002 11:43 schreef Gman het volgende:
Ik kan blind typen
Welke?Op woensdag 24 april 2002 11:43 schreef Gman het volgende:
[..]
Ik kan blind typen
w00t
Aankomende zaterdag LAN van TeamXLOp woensdag 24 april 2002 12:02 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Welke?
Misschien Ambience
Campzone waarschijnlijk.
En wil nog een keer naar een Freelan
Wat je kunt proberen is de ledjes die je hebt vervangen door high efficiency leds, wellicht dat die wel voldoende hebben..
IP Rocks
Op donderdag 25 april 2002 17:28 schreef kiek het volgende:
mooie slippers
Verwijderd
verder heb ik op de onderkant eea geprobeert om te krassen en dat valt mer reuze mee.
Verder over die leds.
de leds zitten in een soort "sok" waar je de pootjes insteekt, ik heb gewoon de leds precies even lang afgeknipt en vervangen.
En die stift? dat werkt niet, dat heb ik al geprobeert met mijn case en dat ziet er NIET uit. dus dat wordt ooit nog eens overspuiten
die is echt zo vetOp woensdag 24 april 2002 11:22 schreef Gman het volgende:
Voíla
[afbeelding]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
En zwart is nog een makkelijke kleur ook!
Het gaat erom dat je geen witte plekken krijgt.
En jij blijft je TB/Kast overspuiten bij elk deukje?
d8 het ook niet.
Heb een jaar probleemloos getikt.
Maar nu ik op me werk een gewone heb vond ik het wel een verschil.
Laatste keer dat ik 'm gebruikte wassie wel plakkerig trouwens.
Zal 'm eens schoonmaken en weer aansluiten.
Als dat nog kan...PS2 wilt niet meer werken!??
heb 'm er niet draaiend uitgetrokken.