Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gezocht maar kwam er niet echt uit. Dus hier een paar (algemene) pda vraagjes. Is er met zo goed als elke pda (icm met internetverbinding mobiel etc) html pages te bezoeken dus de gewoone internet sites? Is het mogelijk om msn erop te laten draaien? Als mp3 speler te fungeren? En om zo'n ding in een thuis netwerk te plaatsen? En wat is een leuke voor maximaal 400 euro? ik had zo'n sony gezien met mp3 speler ingeboud etc is dat wat?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

html moet meestal wel lukken maar omdat je een erg klein schermpje hebt heeft het niet veel zin om naar gewone sites te surfen. flash,java e.d. worden natuurlijk een stuk moeilijker.

internetverbinding is bijna altijd wel mogelijk via ir als je een gsm hebt met ingebouwde modem, zijn ook altijd wel verloop stekkertjes te krijgen maar die zijn meestal nogal duur.

msn weet ik niet maar icq is iig geen enkel probleem

pocketpc's kunnen allemaal wel mp3's afspelen, bij palm heb je toch echt de sony nodig of een handspring met springboard uitbreiding oid.

thuisnetwerk wordt lastig, zijn meestal wel lan kaartjes te koop voor cf maar is meestal wel duur

400,- is erg laag voor een pocketpc en palm heeft denk ik niet alle opties die je wilt, zeker als je dus ook nog een lokaal netwerk wil lukt dat niet voor 400,- denk ik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:23
Voor 400 euro moet met een beetje mazzel net te regeln zijn maar dan moet je wel veel mazzel hebben ik denk dat je in de buurt van de 500 euro uitkomt.

Internetten, MSN e.d. is allemaal goed mogelijk. Jij noemt een Sony, die draait dacht ik op Palm OS, die moet je neit hebben je moet gaan voor de Pocket PC's. Een 2e hands Compaq Ipaq 3630 kan je voor ongeveer 300~350 euro wel kopen. Dan een Compact Flash Expansion pack voor 50~80 en dan nog een Compact Flash netwerkkaartje voor 50~80. Ik neem aan dat je wilt internetten over je netwerk? Dat is prima te doen.
Je kan in plaat van Compact Flash Expansion pack en een Compact Flash netwerkkaart kan je ook een PCMCIA expansion pack en een gewoon PCMCIA netwerkkaartje (maar wel eerswt kijken of er PPC support voor is. Ik denk wel dat dit samen min. 150 euro ksot, dus dat is wel duurder.

Ik zelf heb een infrarood verbinding met m'n pc en als ik nu ergens in m'n kamer en en het allenmaal goed op elkaar richt dan kan ik prima msn'en en internetten, het scherm is neit groot maar dat maakt mij neit zo heel veel uit, dat hoort erbij.

BTW die prijzen die ik noemde zijn gebaseerd op 2e hands prijzen.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:09
tsjah, wat wil je ermee he, omschrijf dat eerst eens een beetje duidelijk, want voor alleen mp3 spelen heb je niet perse een pda nodig

owja, ik heb een sony trouwens....met mp3 (clie 770)
Jij noemt een Sony, die draait dacht ik op Palm OS, die moet je neit hebben je moet gaan voor de Pocket PC's
dit is natuurlijk BS, beide systemen zijn goed (oke, palmos is beter :) ) maar het ligt er dus net aan wat je ermee wilt gaan doen, ik msn en internet met me clie net zo makkelijk als een willekeurige ipaq, maar dan zonder zandloper >:)

maargoed, nu weer genoeg gehapt op je opmerking dat ppc beter zou zijn, ik heb ervaring met zowel ppc als palmos, dus als je nog wat vergelijkingen wil weten hoor ik het wel

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op donderdag 25 april 2002 00:23 schreef Dericteur het volgende:
tsjah, wat wil je ermee he, omschrijf dat eerst eens een beetje duidelijk, want voor alleen mp3 spelen heb je niet perse een pda nodig
|:(

Voor de dingen die jij wilt kun je inderdaad het best een PocketPC kopen. Let er wel op dat je een PocketPC koopt met PocketPC2002 als besturingssysteem, of een 3630, die kun je flashen naar het nieuwe systeem.

Met PocketPC 2002 kun je MSNen, Pocket Internet Explorer zit erop, Media Player etc. Bovendien is er een PocketPC versie van Flash, dus die sites kun je ook bekijken!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:43

rammes

koekebakker 1e klas

Op woensdag 24 april 2002 09:45 schreef jjbstolk het volgende:
Voor 400 euro moet met een beetje mazzel net te regeln zijn maar dan moet je wel veel mazzel hebben ik denk dat je in de buurt van de 500 euro uitkomt.

Internetten, MSN e.d. is allemaal goed mogelijk. Jij noemt een Sony, die draait dacht ik op Palm OS, die moet je neit hebben je moet gaan voor de Pocket PC's. Een 2e hands Compaq Ipaq 3630 kan je voor ongeveer 300~350 euro wel kopen. Dan een Compact Flash Expansion pack voor 50~80 en dan nog een Compact Flash netwerkkaartje voor 50~80. Ik neem aan dat je wilt internetten over je netwerk? Dat is prima te doen.
Je kan in plaat van Compact Flash Expansion pack en een Compact Flash netwerkkaart kan je ook een PCMCIA expansion pack en een gewoon PCMCIA netwerkkaartje (maar wel eerswt kijken of er PPC support voor is. Ik denk wel dat dit samen min. 150 euro ksot, dus dat is wel duurder.

Ik zelf heb een infrarood verbinding met m'n pc en als ik nu ergens in m'n kamer en en het allenmaal goed op elkaar richt dan kan ik prima msn'en en internetten, het scherm is neit groot maar dat maakt mij neit zo heel veel uit, dat hoort erbij.

BTW die prijzen die ik noemde zijn gebaseerd op 2e hands prijzen.
enig idee waar ik een lijst kan vinden van modems die ppc ondersteunen? ik hbe ene ipaq en wil een expansion pack aanschaffen voor pcmia kaartjes.. kep een lan en een modem dus dat zou goed uitkomen

Ik zou het doen!

Pagina: 1