🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
Verwijderd
Helaas, wat ik er van weet is dat de netscreen geen password recovery methode heeft. De enige manier is het dingetje opsturen naar de fabriek, waar ze waarschijnlijk een fijne rekening voor zullen versturen...
Ik heb gelezen dat je een nieuwe os of tenminste settings kan downloaden via tftp. Zo'n tftp server heb ik wel maar hoe ziet zo'n file eruit?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
ehm inloggen op de console en dan user administrator en pass is 2x het serial nummer. Dat zou moeten werken volgens mijn bronnen.
misschien is de device recovery feature disabled ?
met "unset admin device-reset" kan je dat doen
Ik weet niet of dat je hem kan zetten met "set admin device-reset" zonder in te loggen.
met de console (serieel dus he
) kabel connecten user/pass serial
Op de 5XP zit ook een reset pin op de achterzijde.
twee keer drukken:
- eerste keer tussen de 4 en 6 seconden ingedrukt houden
- halve seconde wachten (totdat het power ledje op de voorzijde gaat branden)
- en dan tweede keer ook 4-6 seconden, na een reboor is ie dan gereset naar factory defaults.
met "unset admin device-reset" kan je dat doen
Ik weet niet of dat je hem kan zetten met "set admin device-reset" zonder in te loggen.
met de console (serieel dus he
Op de 5XP zit ook een reset pin op de achterzijde.
twee keer drukken:
- eerste keer tussen de 4 en 6 seconden ingedrukt houden
- halve seconde wachten (totdat het power ledje op de voorzijde gaat branden)
- en dan tweede keer ook 4-6 seconden, na een reboor is ie dan gereset naar factory defaults.
En toen was m'n signature weg :(
Pagina: 1