[BIOS] BIOS Flash succesful, maar toch niet ?

Pagina: 1
Acties:

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
Vandaag had ik vrolijk mn nieuwe hd gekocht, naar huis gesnelt om hem te installeren, word ie niet herkent door de BIOS van mn oudere PC. Dus ik denk, nix aan de hand, BIOS updatetje van de site, en gaan met de banaan. Het is zeker niet de eerste keer dat ik een BIOS Flash, maar toch nog even de handleiding doorgelezen.

Toen aan het Flashen gegaan. ging allemaal perfect. eerst een backupje draaien, daarna flashen. Aan het einde "BIOS Flash succesful." netjes progje gesloten, en rebooten. En nix doen :( Alles netjes volgens de regeltjes gedaan, maar werken, ho maar !

Ben ik de enige die dit ooit gehad heeft ? is dat progje gewoon buggy? Hoe kan zoiets in hemelsnaam mis gaan ? Het ging om een Asus p2b - f. zijn er mensen die dit ook wel eens gehad hebben met dit board, of een ander bord ?

• magic_japie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03 20:35
Weet je zeker dat je de juiste bios-update had?

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een andere mobo. Alles deed ik goed, maar bleek een foute update te zijn. |:(

Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
nope. met dat aflash krijg je te zien welke bios erop staat, en welke bios in de file zit. beide regels kwamen overeen, behalve het versie nummer natuurlijk. Het was verders ook geen beta versie ofzo.

en volgensmij heb ik in al mn frustratie het een beetje in het verkeerde forum gezet .....