Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
ah thx maakt de hele boel een stuk duidelijker
Verwijderd
ke, np!Op dinsdag 23 april 2002 22:32 schreef nhimf het volgende:
ah thx maakt de hele boel een stuk duidelijker
tja ik kan wel met elektronica overweg maar das redelijk basic, was vroeger nooit verder gekomen an een x1000 doos van kosmos vroeger
Verwijderd
UHM
plaatje is Bijjjjjjjjna goed. de setting is alleen precies omgekeerd. omhoog betend dat beneden aangaat. snappie?
plaatje is Bijjjjjjjjna goed. de setting is alleen precies omgekeerd. omhoog betend dat beneden aangaat. snappie?
zeker omdat het een klein hefboompie is?
Verwijderd
Gebeurt het wel eens dat zo'n schakelaar niet helemaal functioneert? Ik heb er namelijk een die in geen van de 3 standen uit is, en 3 anderen die dat in het midden wel zijn.
Ze zijn alle vier hetzelfde...
Let wel op dat het hendeltje precies andersom gaat dan de pinnetjes... dus als het hendeltje naar boven staat, staan de onderste pinnetjes ingeschakeld (en andersom)...
Dan zal de schakelaar wel kortsluiting hebben binnenin ofzo...Op dinsdag 23 april 2002 22:47 schreef nerd-o-matic het volgende:
Gebeurt het wel eens dat zo'n schakelaar niet helemaal functioneert? Ik heb er namelijk een die in geen van de 3 standen uit is, en 3 anderen die dat in het midden wel zijn.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hehe. idd. Hier kwam ik jammergenoeg ook te laat achter.Op dinsdag 23 april 2002 22:39 schreef Peltier het volgende:
UHM
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Wij noemen zo'n schakelaartje gewoon 2 x om, of 2 x wissel.
Tegenwoordig moet het DPDT zijn, net zoals een draadgewonden potmeter opeens rheostat moet heten.
Ach, what's in a name....
Tegenwoordig moet het DPDT zijn, net zoals een draadgewonden potmeter opeens rheostat moet heten.
Ach, what's in a name....
Pagina: 1