een collega van mij vond dit leuke kaartje onder zijn stoffige bed waar het vermoedelijk al vele jare lag, de vraag aan jullie is wat het is...

Misschien USB aansluitingen?
Verwijderd
kan aan mij liggen, maar mijn usb-poorten zijn stukken kleinerOp dinsdag 23 april 2002 21:53 schreef Fatamorgana het volgende:
Misschien USB aansluitingen?
en wat is dat voor iets? gaat dat in de pc dan?Op dinsdag 23 april 2002 21:53 schreef _JGC_ het volgende:
* _JGC_ herkende em meteen.
Is de Sega gamepaduitbreiding voor de Diamond Edge 3D
Verwijderd
je kunt ze wel aan een soundkaart hangen.Op dinsdag 23 april 2002 21:55 schreef Master187 het volgende:
[..]
en wat is dat voor iets? gaat dat in de pc dan?
Ehm, een sound en videokaart. Ik zal em zo ff onder de scanner leggenOp dinsdag 23 april 2002 21:56 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
je kunt ze wel aan een soundkaart hangen.
Verwijderd
yes, ook wel aan van die oude videokaartjes, maar ik wist het niet meer zeker, te lang geleden dat ik die afgestofd hebOp dinsdag 23 april 2002 21:56 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Ehm, een sound en videokaart. Ik zal em zo ff onder de scanner leggen
Dit is inderdaad de gamepad slotplaat voor de Diamond Edge 3D. Heb ik vroeger ook gehad. De eerste echte 3D accellerator.
Je kunt hier je Sega Saturn gamecontrollers op aansluiten.
Je kunt hier je Sega Saturn gamecontrollers op aansluiten.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
De eerste ultieme mislukking van nvidia. M$ maakte ze dood toen D3D te standaard werd.
Deze kaart deed overigens wel glide in DOS, beetje vaag, vind je niet?
Deze kaart deed overigens wel glide in DOS, beetje vaag, vind je niet?
Virtua Fighter Remix was wel leuk met die kaart.. maar veel meer kon je d'r volgens mij niet mee, wel?
En Panzer Dragoon zag er net zo goed uit als de demos in 3DMark 2000Op dinsdag 23 april 2002 22:09 schreef Bigs het volgende:
Virtua Fighter Remix was wel leuk met die kaart.. maar veel meer kon je d'r volgens mij niet mee, wel?
Verder draaide Nascar wel leuk met die kaart.
* _JGC_ denkt weer terug aan die tijden,
toen ie probeerde "The 7th Guest" en "the 11th hour" aan de gang probeerde te krijgen. De ene ondersteunde de geluidschip niet, de andere ondersteunde de VESA extensies van de chip niet
Verwijderd
die gezijk heb ik ook gehad met mijn nieuwe packardbellOp dinsdag 23 april 2002 22:15 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
En Panzer Dragoon zag er net zo goed uit als de demos in 3DMark 2000
Verder draaide Nascar wel leuk met die kaart.
* _JGC_ denkt weer terug aan die tijden,
toen ie probeerde "The 7th Guest" en "the 11th hour" aan de gang probeerde te krijgen. De ene ondersteunde de geluidschip niet, de andere ondersteunde de VESA extensies van de chip niet
was toen een nieuwe pentium2 350 (was net uit)
heerlijk om dat weers een aan de gang te krijgen
(kijken of ik deze spellen nog heb liggen ik dacht van wel)
Verwijderd
Zeker wel een heftig kaartje voor die tijdOp dinsdag 23 april 2002 22:00 schreef _JGC_ het volgende:
[afbeelding]
Jazeker, wel 2MB RAM, een WaveTable geluidskaart (klinkt redelijk goed), sega saturn gamepads en sommige versies hadden een netwerkkaart.
Lijkt een heel plakkaat, maar neem er maar eens een geluidskaart uit die tijd bij, zie je waarom er zoveel rommel op die kaart zit.
Lijkt een heel plakkaat, maar neem er maar eens een geluidskaart uit die tijd bij, zie je waarom er zoveel rommel op die kaart zit.
Ja, dan heb je het over de Edge 3000. Ik heb hier een Edge 2000 en daar zit dacht ik geen nVidia videochip op maar een Thomson STG 2000.Op dinsdag 23 april 2002 22:02 schreef _JGC_ het volgende:
De eerste ultieme mislukking van nvidia.
NEway, daar zit ook zo'n Sega add-on gevalletje bij
Ik heb ook een STG2000, maar das toch de nvidia NV1.
Weet je nog van die CPUs waar "AMD 286, (C) Intel" op stond? Dat waren chips van Intel geproduceerd door AMD.
Of wat AMD binnenkort doet: chippies door UMC laten maken.
De STG2000 is gewoon een Nvidia chip geproduceerd door een ander bedrijf.
Weet je nog van die CPUs waar "AMD 286, (C) Intel" op stond? Dat waren chips van Intel geproduceerd door AMD.
Of wat AMD binnenkort doet: chippies door UMC laten maken.
De STG2000 is gewoon een Nvidia chip geproduceerd door een ander bedrijf.
Verwijderd
post ik maar ff in dit draadje:
heb deze kaartje vandaag van me werk gekregen.

die 3 ronde zwarte uitgangen lijken een beetje op ps2 maar zijn t niet.
soort gamepoort ui/ingangen 
maar weet niet echt wat ik er mee moet
kan iemand me i.i.g. vertellen waarvoor ze zijn?
of als je nog iets nodig hebt?
(let niet me bed
)
(let niet me bed
nubus netwerkkaartje met appletalk poortjes
. De gameport-connector is een AUI connector (ook netwerk). Het nut van deze dingen is vrij klein als je geen apple met nubus-sloten hebt...
klopt !Op dinsdag 23 april 2002 21:53 schreef _JGC_ het volgende:
* _JGC_ herkende em meteen.
Is de Sega gamepaduitbreiding voor de Diamond Edge 3D
ik heb nog wel zon gamepad liggen .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb nog wel een Quadra 950 staan als buro steun.Op woensdag 24 april 2002 23:22 schreef mcdroos het volgende:
nubus netwerkkaartje met appletalk poortjes. De gameport-connector is een AUI connector (ook netwerk). Het nut van deze dingen is vrij klein als je geen apple met nubus-sloten hebt...
Daar kan je die kaarten zo inprakken
Die meuk is echt niks meer waard.
Ik zie een tv-aansluiting zitten, dus vermoed ik meteen maar dat die zwarte uitgangen (of ingangen?) dan S-VHS aansluitingen zijn.Op woensdag 24 april 2002 20:57 schreef seadive87 het volgende:
post ik maar ff in dit draadje:
[afbeelding]
[afbeelding] soort gamepoort ui/ingangen
(let niet me bed)
Pagina: 1