Is het mogelijk om met èèn centrale pc de email van @home binnen te halen. En dan met de rest van de pc's op het netwerk, de emails van die ene pc weer op te halen?
zoja, met welk programma?
zoja, met welk programma?
Verwijderd
Verwijderd
flauw hoor nou is die jongen het helemaal kwijt....Op dinsdag 23 april 2002 21:45 schreef JMW het volgende:
jah, dit is PNS dus ik stel qmail met procmail voor
haha
p.s.probeer het eens in een andere groep
Zelfde file laten gebruiken vind ik niet echt ideaal....Op dinsdag 23 april 2002 21:50 schreef PhantomLord het volgende:
oke oke,
jammer kep net win2kpro erop staan...
server heb ik nie..
of zal het daarmee ook gaan etc. ?
Hoe bedoel je zie zelfde file laten gebruiken.. kan ik dat opgeven dat ie die via netwerkt zoekt? (ik gebruik Outlook express)
Ja, kan zelfs.Op dinsdag 23 april 2002 21:52 schreef robbertkrebbers het volgende:
Maar het kan volgens mij ook veel simpeler, je kan toch gewoon elke pc appart de email oplaten halen en het dan op de server laten staan (een optie in outlook)
@Home is toch kabel en dan hoef je niet in te bellen, of heb ik dat verkeerd (dat @home kabel is).Op dinsdag 23 april 2002 21:54 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Ja, kan zelfs.
Alleen denk ik dat topicstarter een centraal iets wil, om te voorkomen dat iedereen gaat inbellen en mail ophalen...
dus dan valt dat ff af.
Yeps.. maar goed, weet ik veel of ze allemaal internet op de werkplek enzo hebben..Op dinsdag 23 april 2002 21:56 schreef robbertkrebbers het volgende:
[..]
@Home is toch kabel en dan hoef je niet in te bellen, of heb ik dat verkeerd (dat @home kabel is).
extra, accounts, e-mail, eigenschappen, geavanceerd, een kopie van de berichten op de server achterlaten.Op dinsdag 23 april 2002 22:02 schreef PhantomLord het volgende:
ja is dus allemaal internet op alle pc's @home hoeft niet in te bellen.
waar staat die functie dan in outlook express?
Yeps, en dan wel automatisch wissen na 5 dagen ofzo, anders hoopt je mail leuk op, totdat je box vol is, en krijg je nix meerOp dinsdag 23 april 2002 22:04 schreef robbertkrebbers het volgende:
[..]
extra, accounts, e-mail, eigenschappen, geavanceerd, een kopie van de berichten op de server achterlaten.
PNS waardig is dit topic niet echt, NT of IT misschien zelfs.
jezus zeg, er zijn zoveel dingen die HIER in een rubriek niet thuis horen. Laat me dan posten waar ik denk dat het goed is... en was niet zo'n vraag: 'Werk m'n netwerk niet of werkt mijn netwerk wel?' etc..Als dat allemaal er is enz, snap ik uberhaupt helemaal niet wat topicstarter in PNS zoekt.. dat vinkje is wel te vinden hoor