Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een hele tijd geleden die postbank telefoon gekregen.
Maar ik heb hem nog steeds niet geactiveerd.
Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem?
Of die weten wat ik zou kunnen doen?

Ik word een beetj gek van het bellen van die lijn.....

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ben je gewoon te laks geweest en heb je het vergeten. Of ligt het probleem bij de postbank??

volgens mij moest je dat ding namelijk binnen een bepaalde tijd (8 weken ofzo) activeren anders werd er 300 piek van je rekening gehaald....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 22:01 schreef splat het volgende:
Ben je gewoon te laks geweest en heb je het vergeten. Of ligt het probleem bij de postbank??

volgens mij moest je dat ding namelijk binnen een bepaalde tijd (8 weken ofzo) activeren anders werd er 300 piek van je rekening gehaald....
het is een algemaan probleem van de postbank zelf.
en die 300 piek, die komt niet meer omdat er zoveel prbelemen zijn.
Maar ik heb wel al een paar 100 keer gebeld al...

en die 8 weken zijn al lang om...
Ik denk dat het al een half jaar geleden is.
Ik was als allereerste...

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

gewoon nix meer mee doen... als i niet geactiveerd en het komt door de postbank dan kan je ze daar altijd op terug pakken.

Ik weet niet of je het appraaat al wel gebruikt?

maar om zonder het verbreken van de SIM-lock toch de telefoon te kunnen gebruiken kan je via de gratis pre-paid info lijn (aanwezig in het telefoonboekje) opwaarderen via de girofoon. Je moet dan wel lid zijn en een betaalfunctie hebben bij de girofoon, maar het werkt ook gewoon goed met iemand anders zijn girofoon. Als je dan opgewaardeerd heb kun je gewoon gaan bellen met dat ding.

Zo heb ik het ook gedaan alvorens ik de activeringscode had. 'k gebruik 'um nu bijna een jaar :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
M'n pa had ook zo'n ding gekregen, maar het internet bankieren werkte bij 'm voor geen meter. Hij heeft 'm opgestuurd, en kreeg 2 maanden lang niks te horen.

Gisteren valt er ineens een brief op de mat dat z'n telefoon 'onrepareerbaar is' en vervaning niet mogelijk is. Echter krijgt hij wel 137 Euro bijgeschreven in de komende 3 weken om de schade te compenseren.

Vind ik op zich een vrij redelijke regeling. Als jij 'm nou ook opstuurt (want zo heb je er toch niks aan) heb je misschien kans dat jij dit ook voor mekaar krijgt. Lijkt me een redelijke oplossing.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Dat 'activeren' moest, zover ik het mij nog goed herinner,gebeuren door de telefoon in te stellen en 1x op te waarderen met een bedrag van fl 25,- (het instellen moest gebeuren voor je überhaupt kon opwaarderen). Als je dus al een tijdje belt, zal je hem ongetwijfeld al een keer hebben opgewaardeerd, en dus hebben geactiveerd (tenzij je 'm al gelijk hebt unlockt).

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op woensdag 24 april 2002 08:31 schreef MrE het volgende:
Dat 'activeren' moest, zover ik het mij nog goed herinner,gebeuren door de telefoon in te stellen en 1x op te waarderen met een bedrag van fl 25,- (het instellen moest gebeuren voor je überhaupt kon opwaarderen). Als je dus al een tijdje belt, zal je hem ongetwijfeld al een keer hebben opgewaardeerd, en dus hebben geactiveerd (tenzij je 'm al gelijk hebt unlockt).
via de girofoon kan je opwaarderen zonder dat de phone is geactiveerd, dat heb ik ook gedaan toen ik hem binnenkreeg via de post, ongeveer anderhalve maand later heb ik de phone geactiveerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 08:42 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

via de girofoon kan je opwaarderen zonder dat de phone is geactiveerd, dat heb ik ook gedaan toen ik hem binnenkreeg via de post, ongeveer anderhalve maand later heb ik de phone geactiveerd.
hebben jullie daar het nummervan?
daar ben ik namelijk wel in geintereseerd....
tnx

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op vrijdag 26 april 2002 14:34 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

hebben jullie daar het nummervan?
daar ben ik namelijk wel in geintereseerd....
tnx
zit gewoon in het menu van de gratis pre-paid service nummer, staat standaard in je telboek. nummer is 0626000888, en dan optie 3(ofzo) 'opwaarderen via girofoon' kiezen.

Als jezelf dus geen betaalfunctie hebt op je girofoon dan doe je het gewoon met die van iemand anders en die druk je dan het geld in z'n hand.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 15:59 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

zit gewoon in het menu van de gratis pre-paid service nummer, staat standaard in je telboek. nummer is 0626000888, en dan optie 3(ofzo) 'opwaarderen via girofoon' kiezen.

Als jezelf dus geen betaalfunctie hebt op je girofoon dan doe je het gewoon met die van iemand anders en die druk je dan het geld in z'n hand.
U heeft onvoldoende beltegoed om dit gesprek te voeren.... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog een optie?

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Op zaterdag 27 april 2002 19:32 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

U heeft onvoldoende beltegoed om dit gesprek te voeren.... |:(
Gratis nr |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 23:07 schreef Super__Nerd het volgende:

[..]

Gratis nr |:(
dat word er tegen mij gezegd.
Ik kan dr nix aan doen hoor.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 11:14 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

dat word er tegen mij gezegd.
Ik kan dr nix aan doen hoor.
Je kunt het beter proberen door 888 met je Telfort telefoon te bellen. Dat is het verkorte nummer en 100% zeker gratis.

Ik denk dat dat 06-26000888 nummer ervoor is als je je in het buitenland bevindt ofzo.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op zondag 28 april 2002 12:37 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Je kunt het beter proberen door 888 met je Telfort telefoon te bellen. Dat is het verkorte nummer en 100% zeker gratis.

Ik denk dat dat 06-26000888 nummer ervoor is als je je in het buitenland bevindt ofzo.
06-26000888 is ook zeker weten gratis, maar misschien dat je gewoon niet kan bellen met die PB-phone als er geen beltegoed op zit, ook niet al het om een gratis nummer gaat.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 17:17 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

06-26000888 is ook zeker weten gratis, maar misschien dat je gewoon niet kan bellen met die PB-phone als er geen beltegoed op zit, ook niet al het om een gratis nummer gaat.
Handig om te weten :). In al die Telfort handleidingen wordt namelijk alleen maar gesproken over dat verkorte 888 nummer dacht ik...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 17:52 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Handig om te weten :). In al die Telfort handleidingen wordt namelijk alleen maar gesproken over dat verkorte 888 nummer dacht ik...
Das ook niet goed.
Ik kgijr zo'n vrouw aan de lijn en daarna moet ik bellen naar 444 en dat kost geld.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 19:23 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

Das ook niet goed.
Ik kgijr zo'n vrouw aan de lijn en daarna moet ik bellen naar 444 en dat kost geld.
Ik heb het net even bij iemand gecontroleerd die zo'n Postbank toestel heeft. Als hij 888 belt kan diegene kiezen voor "Opwaarderen via de girofoon", dat is dan optie 2.

Als het bij jou niet werkt dan komt dat misschien doordat je (nog) geen betaalfunctie voor de girofoon hebt. Die zou je wel automatisch krijgen als je zo'n toestel had, maar misschien is daar iets misgegaan.

Dit stond op de Telfort site over de girofoon opwaardeer functie:

Voor de functie opwaarderen via de Girofoon heeft u de Girofoon betaalfunctie van de Postbank nodig. Voor meer informatie, bel met de Postbank Klantenservice 0800-0400, of ga naar www.postbank.nl. Deze functie is dagelijks beschikbaar van 07:00 uur in de ochtend tot 02:00 uur in de nacht, Nederlandse tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Tja...
Ik heb mn postbank code anngevraagt.
Via 888 bedankt mannen.

Nu ff wachten tot die code opgestuurd word.
Gaat ongeveer 2 weken duren zeiden ze :Z :z :Z :z

Maar dan nog steeds niet geactiveerd.
Naja druk ga ik me daar ook niet om maken.
T is niet mijn schuld dus boeie...
Pagina: 1