http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=505440
Ik snap niet wat hier nou trollerig aan is
Ik snap niet wat hier nou trollerig aan is
Dat is 1. En 2 is dat hij binnen enkele minuten van 4 regels een flink aantal regels extra neerzet (naar de huidige post dus). Ik heb hem (na kort overleg) toch op 0 gezet omdat dat de juiste plaats is.Wat een rare naam is Echelon voor een bedrijf
Het heeft een naar bijsmaakje.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dat staat niet in het artikel...omdat het bedrijf Echelon al 30 jaar bestaat..
Dus geen trollWat deze post was was overbodig.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik heb de eerste versie niet gezien maar als de inhoud het zelfde blijft en alleen de uitleg wat anders wordt neergezet (omdat blijkbaar de post verkeerd opgevat werd)Op dinsdag 23 april 2002 22:18 schreef wauske het volgende:
Editten kan je wel doen maar je voegt letterlijk niets toe aan waarde eigenlijk. En vanwege de zovele edits vind ik (let op vind ik) dat je gewoon niet eerlijk bezig bent en eigenlijk geen extra puntje verdient ofzo...
En jah hij was in den beginnen overbodig maar (zie mijn eerste reactie-kwoot) later dankzij een edit een halve troll...
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Op dinsdag 23 april 2002 22:13 schreef AlterEgo het volgende:
Dat staat niet in het artikel
Staat in je reactie, terwijl de naam van het bedrijf al langer bestaat als de naam waar jij het over hebt, dus jouw associatie hoeft niet noodzakelijk voor iedereen op te gaanWat een rare naam is Echelon voor een bedrijf
Het heeft een naar bijsmaakje.
Je masker was redelijk transparant moet ik zeggen, maar ik vind hem nu wel beter staan, en de 1 waar ie nu op gemod is vind ik prima* AlterEgo trekt zijn masker af en edit zijn post.
Hopelijk wordt ie dan wel begrepen en geschat op waarde.
Dat staat er alleen als je aan bepaalde regels voldoet met betrekking tot het editten van je post2) Dat staat er toch altijd bij: dit bericht is gewijzigd.... ik zie nix
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq