aceex webcam wil niet op LT

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi allemaal.

Vanwege een casemod heb ik een webcam geleend van een vriend. Dit is een Aceex vsc-ntsc (usb). Als ik hem op mijn PC aansluit werkt hij perfect (winme). maar zodra ik hem op mijn laptop aansluit werkt hij niet meer(win98).

Als ik dan op de laptop kijk onder de eigenschappen van mijn computer zegt hij dat hij een 'onbekend apparaat' heeft gevonden in de usb-sector.

Ik heb gekeken op de site van aceex, maar daar kan ik geen drivers vinden van de webcam :( . Via google kreeg ik een site met win98 drivers, maar als ik de webcam installeer komt hij onder een apparte sector camera's te staan en in de usb-sector blijft hij 'onbekend apparaat' aangeven.

Nu is de vraag of iemand van jullie de USB drivers hebben van de Aceex webcam. Of een of andere universele drivers zodat ik mijn webcam kan activeren op mijn Laptop.

Alvast bedankt

Pc: Geen :(

Verwijderd

probeer de driver van je ME install naar je w 98 install te kopieren. /windows/inf

• Rudy_X
Als ik de .Inf kopieer zegt hij dat er geen passende apparaat heeft gevonden :? :? :?

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 21:30 schreef Rudy_X het volgende:
Als ik de .Inf kopieer zegt hij dat er geen passende apparaat heeft gevonden :? :? :?
en als je hem gewoon in 98 installeert, en dan de inf overschrijft met de inf uit Windows ME.

• Rudy_X
Dan krijg ik als result een 'Crash' (maar toch bedankt alvast voor het helpen)

Ik moet gewoon de usb-drivers hebben, maar die zijn dus nergens te vinden.

• Rudy_X
o ja. de Laptop is een toshiba satellite 230CX. Voor het geval er straks vragen komen over wat voor laptop het is :).

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Moved van OH -> GT, daar kunnen ze je beter helpen denk ik.

• Rudy_X
sorry dat ik erop blijf hameren hoor.

ik heb een keer gehoord van universele Camera drivers??. Weet iemand waar je die kunt krijgen, of heeft iemand deze. Misschien werken deze wel met mijn Aceex.

• Rudy_X
Ik geef hem nog 1 schop.

Ik heb namelijk nog steeds geen reactie gehad van de mensen van aceex, dus vestig ik mijn laatste hoop op jullie.

Pagina: 1