Ik heb een pentium 1 133 mghz computer die ongeveer 3 jaar op de zolder heeft gestaan. Nu wou ik deze computer aansluiten op het internet om er een database server van te maken. Bij het opstarten van deze computer gebeurde er echter niets, (kreeg geen beeld, wel gingen de fan en de hdd draaien) terwijl voordat deze computer naar de zolder ging hij helemaal in orde was.
Ik heb er een andere grafische pci kaart in gedaan. Dit zou het probleem kunnen zijn, of misschien het omdraaien van de stekketjes van de kabel van de harde schijf naar de mobo. De harde schijf draaid wel en er brand wel een groenlichtje op (voor ongeveer 5 seconden lang).
De ledjes aan de voorkant van de kast die aangeven of de computer aanstaat en of de harde schijf in gebruik is doen het niet.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ik heb er een andere grafische pci kaart in gedaan. Dit zou het probleem kunnen zijn, of misschien het omdraaien van de stekketjes van de kabel van de harde schijf naar de mobo. De harde schijf draaid wel en er brand wel een groenlichtje op (voor ongeveer 5 seconden lang).
De ledjes aan de voorkant van de kast die aangeven of de computer aanstaat en of de harde schijf in gebruik is doen het niet.
Wat zou het probleem kunnen zijn?