Toon posts:

Vraagje over PROXY + (plus)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu proxy + geinstalleerd en het werk best wel goed alleen ik kan geen mail meer checken het is niet mijn eigen pc maar een oude p1 233 mhz met 98se het surfen over websites kan maar dat net niet :?
kan iemand mij helpen

Alvast bedankt

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Mailclient? Instellingen mailclient? Instellingen proxy?

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
hoe dat lukt nog steeds niet ik heb zelf al een hanleideing gevolgt op proxyplus.net maar helaas niks :'(

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Ik bedoel uiteraard dat je die info hier neer mikt.

Zelf heb ik wel ervaring met Proxy+ - goed progje - maar ik kan hier niets mee. Beetje weinig info zo he? :{

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geinstalleerd en het werkt wel gewoon ik moet alleen weten hoe ik demijn maiol kan ophalen :?

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Ja ik weet ook niet hoe dat moet. :?

Ik zeg dus, je geeft te weinig info. Wat voor e-mailprogramma gebruik je? Wat heb je daar al ingesteld? Wat is de opstelling van je netwerkje? Etc, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 20:28 schreef The_Administrator het volgende:
ik heb nu proxy + geinstalleerd en het werk best wel goed alleen ik kan geen mail meer checken het is niet mijn eigen pc maar een oude p1 233 mhz met 98se het surfen over websites kan maar dat net niet :?
kan iemand mij helpen

Alvast bedankt
kan iemand mij helpen of niet :? :? :?

• ViPeR098
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Je hebt twee verschillende mogelijkheden:
1 - Portmappen. Je stelt proxy+ zo in dat ie wanneer ie een verbinding ontvangt op een bepaalde poort (bijvoorbeeld 110) dat ie die naar jouw pop3 server doorstuurt. Je vult dan op de client waarmee je je email wilt binnenhalen als pop3-server het ip adres in van de pc waar proxy+ op draait.

2 - Er zit ook een mooie mailserver optie in proxy+ die je email om de zoveel tijd binnenhaalt zodat wanneer jij je mail checkt deze alleen maar over het netwerk binnen gehaald hoeft te worden, maar de eerste optie is simpeler...

Lukt het niet dan hoor ik het wel... ;)

Verwijderd

Topicstarter
zal mijn best doen >:)

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik ben al zover dat ik connection kan krijgen met de proxyplus server alleen inloggen met mijn account doet het niet hij kan de gegevens niet vinden denk ik waar moet ik die dan instellen

• ViPeR098
  • Niet online
-Controleer of account en password kloppen
-Heb je gebruik gemaakt van secure clients? Controleer dan of de ip's van je clients zijn toegevoegd als secure clients anders kunnen krijgen ze geen toegang...

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt het is gelukt ik kan eindelijk weer mijn mail checken alleen ik heb nog twee maailtje op mijn server staan wet je toevallig hoe ik die kan binnnen halen

• ViPeR098
  • Niet online
Mailtje op server staan? Hoe bedoel je? Welke server, die van jou of van je provider?

Verwijderd

Topicstarter
die van mij dat was mijn eerst instlling dat hij de proxy + server mail opghaalde en plaatste op zijn eigen en ik al client computer het daar weer haalde maar dat werkte maar voor de helft hij haalde wel op maar stuurde niet door naar mij

Verwijderd

2x exact zelfde topic :?

[topic=477830]

• ViPeR098
  • Niet online
Moet je eerst even de optie pop3 downloader enable uitzetten en dan voor de laatste keer je mail binnenhalen van je eigen server. Daarna is je eigen server alle mail van af en proxy+ download geen nieuwe mail meer.
Pagina: 1