ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Mother Board Monitor
Als je mobo het ondersteund..
(De search had geholpen)
Als je mobo het ondersteund..
(De search had geholpen)
Mainboard monitor zuigt imo. Veel te veel instellingen 
Probeer MBProbe (zoek met google
)
Probeer MBProbe (zoek met google
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
MBM Monitor 4.18 is wel fijn hoor. werkt alleen niet met Win XPOp dinsdag 23 april 2002 20:09 schreef SiNTeK het volgende:
Mainboard monitor zuigt imo. Veel te veel instellingen
Probeer MBProbe (zoek met google)
Met Speedfan kan je alle voltages in je kast bekijken. Voor de link moet je even Speedfan bij Google invullen en dan de eerste link
CPUCool kan live-grafiekjes maken.
Dat geeft een beter zicht op schommelingen in je voltages bij wisselende belastingen.
Dat geeft een beter zicht op schommelingen in je voltages bij wisselende belastingen.
ok bedankt guys.
ik er een paar geprobeert,aleen de -12 en de -5 volt kloppen niet (1.71 en 1.69)
en de 3.3v is 1.54v.
weten jullie een progje om je systeem te belasten en zo te kijken of je voltage hoog genoeg blijft?
ik er een paar geprobeert,aleen de -12 en de -5 volt kloppen niet (1.71 en 1.69)
en de 3.3v is 1.54v.
weten jullie een progje om je systeem te belasten en zo te kijken of je voltage hoog genoeg blijft?
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
De sensor op het EPOX board kan geen -12 en geen -5 volt weergeven, vandaar de vreemde waarden.
Mocht je motherboard monitor geinstalleerd hebben en hem juist geconfigureerd hebben, dan geeft je -12volt lijn je vddr (memory voltage) aan.
Motherboard monitor werkt zeker ook met Windows XP en is echt de beste utility voor de spanningen en temperaturen te meten.
De 3.3volt hoort inderdaad 1.54volt aan te geven en is het AGP voltage.
Mocht je motherboard monitor geinstalleerd hebben en hem juist geconfigureerd hebben, dan geeft je -12volt lijn je vddr (memory voltage) aan.
Motherboard monitor werkt zeker ook met Windows XP en is echt de beste utility voor de spanningen en temperaturen te meten.
De 3.3volt hoort inderdaad 1.54volt aan te geven en is het AGP voltage.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()