Toon posts:

kloink en schrapend geluid IBM 75gxp 30gb

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de harde schijf maakte eerst een ggg gg ggg geluid en t klonk alsof de kop over de schijven aan t schrapen was. Ik kon niks meer lezen en schrijven op de hdd. nou jah, ik kon er vreemd genoeg eerst nog wel op bladeren. Toen werd t ineens een kloink-kloink geluid. Tis nu net alsof de kop non-stop heen en weer beweegt zonder dat er wat mee gebeurt. Momenteel kan ik de hdd ook niet meer in bios zien. argh.

dit zal wel afgelopen zaak zijn. dr is vast niks meer aan te doen. ik heb ook geen garantie meer enzo, dus dan wordt t maar tijd voor een nieuwe? of is er nog een possibility?

Als er niks meer an te doen is, dan zit ik echt te twijfelen tussen een 40gb ibm, maxtor of wd.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kut man, die is er geweest. Terugbrengen en een Maxtor halen oid.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Je hebt drie (!!!!) jaar garantie, zo oud is ie vast nog niet.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ja en dan, heb je weer zoon brake IBM :7

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 21:36

tweakerbee

dus..?

Hang hem eens in een andere PC. Ik heb ervaring met een DTLA schijf, die ook 'schijndood' was. :)
Nu doet hij het gewoon weer. Gelukkig wel 2x 80 GB maxtor besteld. Dan hoef ik niet elke ochtend m'n hart vast te houden. :)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Hmmmz alle het zinnige wat hier over te zeggen viel is al gezegd... Maar idd, hang er een Maxtor of Samsung in.

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk je schijf naar de kloten!!
jammer maar ik raad je aan om een maxtor te halen momenteel heb ik ook een maxtor 80 gb! voor 195 euro op de beurs in Enschede gekocht een koopje kun je misschien ook eens over denken!

Oh ja:

7200 toeren per minuut
udma 133 interface
fluister stil je hoor um bijna niet
super snel!!!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Schijf = fucked, deze geluiden heb ik al te vaak gehoord.

Probeer op de website van IBM met je serienummer etc. of je nog garantie hebt...

Concrete Loop Watercooling

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5

Daar stond het al..

Overigens heb je waarschijnlijk inderdaad 3 jaar garantie, dus op naar de IBM site, om RMA aan te vragen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.