reviews/info over webcams

Pagina: 1
Acties:

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Ik zoek reviews van webcams van bv. de Logitech, Creative Webcam III en de Philips Vesta Pro.
Als ik ga zoeken vind ik bijna alleen maar reviews van de Creative...

Kan iemand wat url's geven van reviews of zelf een klein reviewtje geven van zijn/haar eigen cam?

tnx!

• Canard
ik heb zelf nog wat info gevonden over de nieuwe serie van Philips! Leuke specs...
Tis wel in het duits...

http://www.philips.at/media/buero.toucam.htm

• Canard
?

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug zo'n logitech QuickCam gekocht, zag er wel aardig uit (lekkere ronde bol zeg maar) en was ook niet zo heel duur. 169,- geloof ik. De beeldkwaliteit enzo is niet geweldig maar ik weet niet hoe het met die van andere merken staat natuurlijk. Draait op de USB, dat werkt wel lekker makkelijk maar de software die erbij zit is nogal, ehm, nou ja, laten we zo zeggen: als je iets meer wilt dan de standaard opties heb je er niet zoveel aan. Bovendien wordt je PeeCee (herstel: mijn PeeCee ;)) er nogal sloooooooom van.
En tot slot: misschien vind je op www.camarades.com wat bruikbaardere info maar dit wou ik toch ff kwijt...

• roytanck
  • Laatst online: 07-07 09:29
op http://www.agnhardware.com is een goede (video!)review van mijn cam (Kodak DVC325) te vinden. Hij wordt vergeleken met een creative... heb meteen de kodak gekocht :)

Erg fijn apparaatje, mooie plaatjes, lange USB kabel (3 meter, je hebt geen idee hoe handig dat is :) )...

• Canard
die kodak is een leuk ding, maar ik wil eigenlijk niet meer uitgeven dan f 200,-...
ik zit te denken over de Philips Vesta Pro maar er komen nieuwe modellen van Philips en ik moet toch wachten voordat ik een cam kan kopen.

• roytanck
Ik heb die Kodak van mij voor 169,- excl BTW gekocht, dus bijna precies 200 piek...

Jammer wel dat er wat (veel) verzendkosten bij kwamen, maar als je een shop hebt waar je echt heen kunt, zou het dus kunnen... :)

Succes :)

Overigens, kijk ff op http://webcam.weefselkweekje.com als je de beeldkwaliteit wilt zien... ik gebruik een lage jpeg-kwaliteit om de verbindeing niet te erg te belasten...

• Canard
die cam op je page is goeie kwaliteit!
maar half november ga ik pas een cam kopen... dan ben ik nl. jarig =)

• roytanck
Succes met je aanschaf, en vast gefeliciteerd :)

Post t.z.t. ff wat je gekocht hebt + URL... :)

Verwijderd

De beste zijn de Kodak en de Intel

• Canard
ok... maar hier in dat k*tgat is er nog geen kabel... volgend jaar juli pas =(
Maar ik denk dat ik dan niet meer thuis woon dus ga ik wonen in een plaats waar ze wel kabel hebben! Dat is natuurlijk een eerste vereiste! ;) (dat wordt waarschijnlijk Den Bosch)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1