ik heb dus een tijdje terug Renegade gekocht (orgineel) voor 50,- ofzo. altijd een leuk spel, maar als ik het op 2 pc's met een vriend van me wil spelen moet ik eerst met de ene pc opstarten en dan de cd in de andere stoppen om dan op te starten (wacht op een nocdcrack voor 1030). maar ik gaf mijn maat dus die cd, laat hij hem uit ze klauwen flikkeren en hij valt hoeks op de tafel. nu zit er dus een dikke scheur in van de binnenkant tot ong net iets voor het midden, en uiteraard doet hij het niet meer.
het gaat om de 2e cd (de play cd).
heb ik hier recht op enige vorm van garantie? hij komt bij de Free Record Shop vandaan FYI. ik bedoel, het spel heb ik gekocht, dus bij die 50,- zat de "licentie" en serie nummer al bij inbegrepen, lijkt me een beetje onredelijk als ik, ik verbeter, HIJ
hier 50,- voor moet gaan betalen. moet ik hiervoor bij de FRS zijn, of is dit meer een klusje voor westwood?
het gaat om de 2e cd (de play cd).
heb ik hier recht op enige vorm van garantie? hij komt bij de Free Record Shop vandaan FYI. ik bedoel, het spel heb ik gekocht, dus bij die 50,- zat de "licentie" en serie nummer al bij inbegrepen, lijkt me een beetje onredelijk als ik, ik verbeter, HIJ