hoi enzo
kheb een 133 Mhz, 32 Mb EdoRAM, 4 Mb video, 1,5 Gb bootschijf, 20 Gb mp3-schijf, 16 bits geluidskaartje, socket 7 moederbord met heatsink-koel-apperaat-ding geval, en windows 98 SE d'r op staan met winamp 2.78
Wat wil het geval? Nouw het geval wil dat toen ik mijn pc goed had draaien dattie vast ging lopen zodra ik een playlist ging draaien! En vanaf deze week ging ie zomaar opnieuw opstarten tijdens het spelen van winamp of zomaar een "deze computer" een tijdje aan laten staan! GEKDOEN!
aan het geheugen ligt het niet (=gecheckt met DocMem)
dus dan kom ik met een aantal vraagjes :
-kan het zijn dat als ik een ouwere winamp installeer dattie et dan beter doet?
-moet er meer geheugen in? (systeemmonitor geeft 80% aan tijdens draaien van winamp die 2 cd's in de playlist heb)
-moet ik ipv die heatsink een socket 7 fan-koeldinges op de CPU drukken?
-kan het schelen als ik windows 95 installeer?
Heeft iemand ideetjes c.q. suggesties?
En nee ik smijtem niet uit het raam
kheb een 133 Mhz, 32 Mb EdoRAM, 4 Mb video, 1,5 Gb bootschijf, 20 Gb mp3-schijf, 16 bits geluidskaartje, socket 7 moederbord met heatsink-koel-apperaat-ding geval, en windows 98 SE d'r op staan met winamp 2.78
Wat wil het geval? Nouw het geval wil dat toen ik mijn pc goed had draaien dattie vast ging lopen zodra ik een playlist ging draaien! En vanaf deze week ging ie zomaar opnieuw opstarten tijdens het spelen van winamp of zomaar een "deze computer" een tijdje aan laten staan! GEKDOEN!
aan het geheugen ligt het niet (=gecheckt met DocMem)
dus dan kom ik met een aantal vraagjes :
-kan het zijn dat als ik een ouwere winamp installeer dattie et dan beter doet?
-moet er meer geheugen in? (systeemmonitor geeft 80% aan tijdens draaien van winamp die 2 cd's in de playlist heb)
-moet ik ipv die heatsink een socket 7 fan-koeldinges op de CPU drukken?
-kan het schelen als ik windows 95 installeer?
Heeft iemand ideetjes c.q. suggesties?
En nee ik smijtem niet uit het raam