Ik probeer op mijn Gentoo server de crond te starten, alleen deze is niet geinstalleerd, en ik kan met portage ook geen package vinden waar hij in zit. Iemand hier al ervaring mee?
sys-apps/cronbase als ik me niet vergis
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Hmm... I see.
Je hebt de keuze uit een aantal deamons, er komt er idd standaard geen een mee met cronbase. In sys-apps vind je dcron, fcron en vcron. Probeer die eens
Ik heb hier even dcron ge-emerge'd, die werkt zotezien goed en is nog 's erg klein ook (source van 15KB).
Je hebt de keuze uit een aantal deamons, er komt er idd standaard geen een mee met cronbase. In sys-apps vind je dcron, fcron en vcron. Probeer die eens
Ik heb hier even dcron ge-emerge'd, die werkt zotezien goed en is nog 's erg klein ook (source van 15KB).
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik probeer hem ff 
hij werkt.
als ik dus het commando
ik las het trouwens net op de gentoo site
nu kan ik mun botjes weer adden
hij werkt.
als ik dus het commando
ik las het trouwens net op de gentoo site
nu kan ik mun botjes weer adden
gentoo-announce had een aankondiging en wat upgrade info. Misschien handig om je even op die list te zetten (low traffic).
Klopt geen crond. Ik gebruik nu fcron... goede vervanger naar mijn idee. Kijk maar eens op http://fcron.free.fr/.Op dinsdag 23 april 2002 18:53 schreef rkarstenberg het volgende:
Ik probeer op mijn Gentoo server de crond te starten, alleen deze is niet geinstalleerd, en ik kan met portage ook geen package vinden waar hij in zit. Iemand hier al ervaring mee?
Search ff met emerge om te kijken wat je moet emergen.
code:
1
| emerge search "fcron" |
Pagina: 1