Toon posts:

[SCSI] 50 pins MicroHD naar 50 pins Centronics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb van de week een externe SCSI kast besteld met bijbehorende kabel. Bij het bestellen heb ik alleen ff zitten slapen :o Ik had m'n spullen bij Alternate besteld en bij de info van de kabel stond een plaatje wat op de aansluiting van mijn SCSI controller lijkt, en deze noemde ze Centronic. Wat blijkt nou, mijn SCSI controller is 50 pins MicroHD (Tekram 315U) en de kabel en kast zijn dus centronics, alleen deze centronic connector ziet er heel anders uit als op het plaatje op hun site :( , het past dus niet.
Nou wilde ik van jullie weten of er 50 pins MicroHD naar 50 pins Centronics kabels bestaan, en zo ja, waar kan je die kopen en wat kost het? Ik ga igg morgen ff zeiken bij Alternate ;)
Ik heb de search gebruikt en al bij een heleboel zaken gekeken, maar ik kon het niet vinden :(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:53
Kan je niet binnen 8 dagen je spullen terug brengen? Neem ff contact met Alternate op, die hebben nml die kabels wel die je nodig hebt. Kosten overigens wel wat (ik had 1 meter bij Rodo destijd voor 35 gulden, maar je mocht ergens anders zo 70 guldens dokken)

BTW: Heb hier nog eentje liggen van 90cm, weet niet of ie goed is, ik heb em ook alleen maar gekregen bij mn scanner.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk! stom dat ik dat niet heb gezien :o
Maar gaat dat wel werken met die kabel? (heb nl. niet zo veel verstand van SCSI :D)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:53
HD50 -> Centronics gaat gewoon werken, aan beide kanten 50 pins, dus je verliest niets.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi! Bedankt voor de info :)