hoi,
Ik heb van de week een externe SCSI kast besteld met bijbehorende kabel. Bij het bestellen heb ik alleen ff zitten slapen
Ik had m'n spullen bij Alternate besteld en bij de info van de kabel stond een plaatje wat op de aansluiting van mijn SCSI controller lijkt, en deze noemde ze Centronic. Wat blijkt nou, mijn SCSI controller is 50 pins MicroHD (Tekram 315U) en de kabel en kast zijn dus centronics, alleen deze centronic connector ziet er heel anders uit als op het plaatje op hun site
, het past dus niet.
Nou wilde ik van jullie weten of er 50 pins MicroHD naar 50 pins Centronics kabels bestaan, en zo ja, waar kan je die kopen en wat kost het? Ik ga igg morgen ff zeiken bij Alternate
Ik heb de search gebruikt en al bij een heleboel zaken gekeken, maar ik kon het niet vinden
Ik heb van de week een externe SCSI kast besteld met bijbehorende kabel. Bij het bestellen heb ik alleen ff zitten slapen
Nou wilde ik van jullie weten of er 50 pins MicroHD naar 50 pins Centronics kabels bestaan, en zo ja, waar kan je die kopen en wat kost het? Ik ga igg morgen ff zeiken bij Alternate
Ik heb de search gebruikt en al bij een heleboel zaken gekeken, maar ik kon het niet vinden