Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

modereren in DPC

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een aantal keren gezien dat in een DPC-bericht berichtjes naar beneden werden gemodereerd.
An sich zijn de meeste berichtjes niet meer dan een 1 of 2 waard. Maar als je daar flink naar beneden wordt gemodereerd met -1 overbodig voor een enthousiaste posting, sta je toch wel gek te kijken.
Newbie-moderators zouden ff moeten nadenken voordat in DPC-draden wordt gemodereerd, want als iemand overbodig wordt gevonden, zou iemand wel eens kunnen overlopen naar een team waar 'ie wel wordt gewaardeerd (TA of zo).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik mod default zo goed als alles weer naar niveau 1 toe. Ook al voegt een posting niets toe, in de DPC thread moet je de sfeer niet verpesten, die heeft sowieso wat modereren betreft een uitzonderings-positie.

Dit is de enige thread waar mensen nog ongegeneerd dingen kunnen blaaten als " DPC schopt grote tijd kont !"

Aannames zijn fataal.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Alles in DPCh gaat bij mij gewoon standaar naar 1... ook gewoon vaag geblaat van "DPC ROELT"...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, dat is dus wat ik bedoelde, zinloos geblaat toestaan, als het maar niet meer wordt dan 1. Wordt het minder, dan verliezen mensen enthousiasme.

Maar soms staan er postingen met berekeningen die veelzeggend zijn, of stat's van Mo-Bees.... die ga ik niet naar 1 modereren, da's meer waard.

* Delerium denkt dat Mo-bees dan wel een potentiele garantie-Karma-wals heeft. :)