Ik heb dus gisteren een X-box aangeschaft samen met het spel RalliSport Challenge (Super vet spel) maar ik vond gisteren al dat er rare schrapende/tikkende geluiden uit mijn X-box kwamen iedere keer als het spel iets moest gaan laden.
Ik had vandaag pas de tijd om mijn DVD'tje na te kijken en ja hoor
4 mooie ronde krassen op het spel
de krassen zijn niet extreem diep maar wel degenlijk aanwezig.
Ik ga hier dus zsm mee terug naar Dixons (hier heb ik hem gekocht) maar krijg ik meteen een nieuwe mee of sturen ze hem op voor reparatie?
En wat gebeurd er met mijn spel? Gaan ze mij een nieuw exemplaar geven of blijf ik hier mee zitten?
Ik heb ergens in het onwijs lange Xbox voor € 299,- toppic volgens mij iets gelezen over iemand hier in Nederland die hetzelfde was overkomen maar ik kan het niet meer terug vinden
Ik had vandaag pas de tijd om mijn DVD'tje na te kijken en ja hoor
Ik ga hier dus zsm mee terug naar Dixons (hier heb ik hem gekocht) maar krijg ik meteen een nieuwe mee of sturen ze hem op voor reparatie?
En wat gebeurd er met mijn spel? Gaan ze mij een nieuw exemplaar geven of blijf ik hier mee zitten?
Ik heb ergens in het onwijs lange Xbox voor € 299,- toppic volgens mij iets gelezen over iemand hier in Nederland die hetzelfde was overkomen maar ik kan het niet meer terug vinden