Toon posts:

vraagie, ORG stats?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar zijn ze heen? ik wil graag effe 1 malig nog een taakie inleveren voordat i mijn flushy doe, en dan kan ik kjiken of ik nu wle bij DPC zit. ik kan dat zelf niet goed zien..
j1982@hotmail.com als iemand op een andere manier voor me zou kunnen chekken, en hoe verander ik me naam??

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op dinsdag 23 april 2002 18:19 schreef thej het volgende:
waar zijn ze heen? ik wil graag effe 1 malig nog een taakie inleveren voordat i mijn flushy doe, en dan kan ik kjiken of ik nu wle bij DPC zit. ik kan dat zelf niet goed zien..
j1982@hotmail.com als iemand op een andere manier voor me zou kunnen chekken, en hoe verander ik me naam??
http://stats.distributed.net/ogr-25/phistory.php3?id=376756

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je hebt helemaal gelijk dat je hierom vraagt. Om eerlijk te zijn zijn we helemaal vergeten om de OGR-PCH's de laatste tijd te posten |:(. Ik kan allerlei (geldige) redenen bedenken over het waarom niet maar daar schiet je natuurlijk niks mee op. We zullen proberen om de 'vergeten' OGR-DPCH's zo snel (lees vanavond) te posten. Excuses :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Topicstarter
umm, ja dat wist ik, maar hoe weet ik of ze bij dpc terecht zijn gekomen?? en gaan komen?
geeft niet markB

• MarkB
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 20:58 schreef thej het volgende:
umm, ja dat wist ik, maar hoe weet ik of ze bij dpc terecht zijn gekomen?? en gaan komen?
geeft niet markB
http://stats.distributed.net/ogr-25/tmember.php3?pass=&team=10313&source=&low=1660&limit=10

Welkom bij DPC. Je staat op plaats 1669 binnen DPC, dus al je blokes zijn aangekomen en geteld bij DPC.

Verwijderd

Topicstarter
yow, super, nu nog 1 vraagje, hoe edit ik de naam die in de stats komt?

• MarkB
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 21:11 schreef thej het volgende:
yow, super, nu nog 1 vraagje, hoe edit ik de naam die in de stats komt?
Linksbovenin zie je staan edit your information..., click daarop. Bij listmode 4e regel 2e dropdownbox vul je in "List me using my real name".
Bij Real name (7 e invoervak daar beneden) vul je de desgewenste naam in. Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
super, ik was dus mijn password kwijt merkte ik
lang leve hotmail!!
maar nu komt alles in orde, fijn!!!!!
Pagina: 1