Waarom verdwijnen er reacties op de FP?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik maak nu al voor de 7de keer in 2 dagen mee dat een reactie van mij op de FP verdwijnt. Wat het probleem is weet ik niet, maar er is of een overijverige mod. bezig of er zit ergens anders een probleem. Anyway, als mijn reacties dat toch niet blijven bestaan kennelijk(aangezien dit ongeveer 80% van de reacties is in de afgelopen 2 dagen) dan vind ik het wel best, dan post ik gewoon niet meer...

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even je view-level op -1 zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Op dinsdag 23 april 2002 18:19 schreef MREn het volgende:
even je view-level op -1 zetten :)
Daar kwam ik dus ook achter... Maar goed waarom worden dan in een keer al mijn posts als -1 TROLL gemod? Als iemand mij dat even wil uitleggen... En een aan aantal postings zijn ECHT weg ook op view-level -1.

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 23 april 2002 18:26 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

Maar goed waarom worden dan in een keer al mijn posts als -1 TROLL gemod? Als iemand mij dat even wil uitleggen... En een aan aantal postings zijn ECHT weg ook op view-level -1.
--> TMF :? :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:26 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

Daar kwam ik dus ook achter... Maar goed waarom worden dan in een keer al mijn posts als -1 TROLL gemod? Als iemand mij dat even wil uitleggen... En een aan aantal postings zijn ECHT weg ook op view-level -1.
voorbeeldjes?

dan zullen het warschijnlijk wel slechte postings zijn vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

-> TMF inderdaad :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Als je een link/voorbeeld kan geven kunnen we je misschien helpen... Verder is het misschien handig als je even verteld wat je naam op de FP is, aangezien een modje je misschien herinnert (al horen we niet op de man te modden). :P

Some more info, and we'll see if we can help :)
Als je trouwens vindt dat een reactie onterecht laag staat: linkje, en wij zorgen ervoor :)
Pagina: 1