Op me oude computer stond na t opstarten meteen numlock aan, maar bij me nieuwe niet. Dus als ik nu een getal in wil tikken komt er niks op het scherm. Hoe kan ik automatisch num lock aan zetten? (Zonder op num lock te drukken
)
bij XP moet je gewoon in het inlog scherm de numlock aan zetten,
dan ff rebooten en dan blijft ie aan staan
dan ff rebooten en dan blijft ie aan staan
Op dinsdag 23 april 2002 18:02 schreef Silverstar het volgende:
Even in het BIOS aanzetten.
Ja, leuk, maar windows zet hem weer uit, ik weet niet meer waar die settings was...
Anoniem: 32991
Hmm, nooit last van gehad eerlijk gezegdOp dinsdag 23 april 2002 18:06 schreef erkens het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar windows zet hem weer uit, ik weet niet meer waar die settings was...
Maar misschien let ik er wel niet op
als de pc opstart op de "del" knop of op F8 drukken, dan kom je in de bios, dan effe zoeken er staat vast iets van boot-up-num-lock enable/disable als je dat dan ff op enable zet moet het lukken, wel bios afsluiten met instellingen opslaan
Aan/uitzetten in het BIOS werkt niet bij NT/2000/XP, die veranderen de setting namelijk zodra je inlogt omdat het als een persoonlijke instelling wordt beschouwd. Die OS'en onthouden dus gewoon de setting zoals ie stond toen je het laatst uitlogde.
maar Josef schrijft dat ie win98 heeft en daar moet je dat dus wel in de BIOS aanpassen, wel scherp blijven heOp dinsdag 23 april 2002 18:57 schreef /downtime/ het volgende:
Aan/uitzetten in het BIOS werkt niet bij NT/2000/XP, die veranderen de setting namelijk zodra je inlogt omdat het als een persoonlijke instelling wordt beschouwd. Die OS'en onthouden dus gewoon de setting zoals ie stond toen je het laatst uitlogde.
Voor NT/2000/XP enzo dacht ik dat dit de key is:
HKCU/Control Panel/Keyboard.
De key is "InitialKeyboardIndicators", ik ben alleen vergeten hoe je um moet zetten voor Num-Lock. Ik dacht 2
HKCU/Control Panel/Keyboard.
De key is "InitialKeyboardIndicators", ik ben alleen vergeten hoe je um moet zetten voor Num-Lock. Ik dacht 2
Check de tip van Jaymz, want dat is idd de juiste oplossing voor de topicstarter zijn probleemOp dinsdag 23 april 2002 23:35 schreef Crash-Override het volgende:
en hoe heb je ut nu gedaan
Pagina: 1