Toon posts:

MierenNeukuhhhh!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik wil niet zeiken ofzow, maar ik ben een mannetje die als 'ie een scheef schilderij ziet helemaal gek wordt en nog maar 1 doel heeft; het schilderij rechthangen....

Vraag me neit waarom, het zij zo!

Mijn "iets" waaraan ik me vaak erger is het volgende:

Als je een topic leest staat onderaan die topic waar je bent en de directories die ervoor zitten (?). Beetje vaag? OK, dit bedoel ik:

index/Webdesign/SiteTsjek

waaraan ik me dus irriteer is het feit dat de "i" van index een KLEINE "i" is...
Overal istie groot, en hier klein.

/me denkt dat het een typo is, en vraagt zich af of-as-tat ff veranderd kan worden?

Verwijderd

Sodeju zeg .. :D

Verwijderd

LOL :+ ach jah het staat wel beetje vreemd.
Kom we richten een actiegroep.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

hehehe :D

Verwijderd

ik zIe een grote hoor :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55

Jag

Hmmmm, beetje neurotisch :)??

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Tjaaaah, scuze, maar ik irriteer me er echt aan!:P
Ben wat dat betreft een echte miereneuker, mwoah, geeft toch nie?

Ik neem aan dat het een kwestie is van 1 verbeterinkje in het script, dus het lijkt me niet veel gevraagd toch?
En er zijn nog wel meer bugs, dus kun je het in 1 keer allemaal verbeteren en uppen, toch?

Een vakgroep hoeft niet, we kunnen ook gewoon de A2 blokkeren:)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
ELANAZ, grafisch vormgever he? Errug herkenbaar, dat perfectionisme tot in de details. Is een goede eigenschap voor grafisch werk :), maar pas op dat perfectionisme niet het plezier in de rest van je leven verpest. Als je humeur wordt vergald door dit soort dingen, lijkt het eerder op een lichte dwangneurose (wat overigens niet wil zeggen dat je gestoord bent, iedereen heeft wel van dit soort eigenaardigheden). Check je ook 10x of het gasfornuis uitstaat voordat je het huis verlaat?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 13:40 schreef ELANAZ het volgende:
Ik neem aan dat het een kwestie is van 1 verbeterinkje in het script, dus het lijkt me niet veel gevraagd toch?[/quote]Das het layout gedeelte, maar dat is idd ook zo aan te passen. Kzal het in de volgende update meenemen...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het was mij ook al opgevallen :) vreselijk gewoon ;)

en nog iets anders van dezelfde orde: bovenin staan die linkjes zoals profile, register, prefs etc.. das nog allemaal uit het oude UBB, maar er staat iets nieuws achtergeplakt, nl. UITLOGGEN.. dat vind ik niet echt netjes gedaan, het zijn veel dunnere letters.. echt even snel erachter geramt.. dat ook even veranderen plz. :P

Verwijderd

mierehhhneukkeehhhh!! gna

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 14:52 schreef testcase het volgende:
ELANAZ, grafisch vormgever he? Errug herkenbaar, dat perfectionisme tot in de details. Is een goede eigenschap voor grafisch werk :), maar pas op dat perfectionisme niet het plezier in de rest van je leven verpest. Als je humeur wordt vergald door dit soort dingen, lijkt het eerder op een lichte dwangneurose (wat overigens niet wil zeggen dat je gestoord bent, iedereen heeft wel van dit soort eigenaardigheden). Check je ook 10x of het gasfornuis uitstaat voordat je het huis verlaat?[/quote]Ach, ieder nadeel heb ze voordelen:)
Pagina: 1