Volgens mij kon dat alleen maar met Norton Utils.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Defragmenteren is ingeburgerd geraakt doordat microsoft een onwijs slecht FS had gemaakt die zichzelf niet onder controle kan houden en al zijn data zelf in de war gooit.
Dit is dus op een goed FS niet nodig
Rookworst zonder R is ook worst.
Waarom bestaat Norton Speed Disk dan (en heeft het wel degelijk effect)?Op dinsdag 23 april 2002 22:36 schreef BezurK het volgende:
Defragmenteren is ingeburgerd geraakt doordat microsoft een onwijs slecht FS had gemaakt die zichzelf niet onder controle kan houden en al zijn data zelf in de war gooit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Op woensdag 24 april 2002 11:03 schreef FJ het volgende:
Is het nu wel of niet nodig? Ik kom er niet uit. En met welk programma?
Op dinsdag 23 april 2002 17:37 schreef snakeeye het volgende:
Niet nodig.
Niet nodig blijkbaar he...Op dinsdag 23 april 2002 22:36 schreef BezurK het volgende:
Verwijderd
het is helaas wel nodig. Alleen is het nog niet zo goed geregeld. Op verschillende plaatsen (mij niet vragen) zijn soort standaard settings files voor norton disk doctor om te defragmenteren. daarna moet je wel even een progy draaien dat (kom even niet op de naam)
Verwijderd
Nou hij draait OSX en die Filesystem is anders dan die van M$ "FAT,FAT32,NTFS."
Onder Unix OSen hoeft dat niet, en naar mij weten draait OSX op een BSD filesystem.
Onder Unix OSen hoeft dat niet, en naar mij weten draait OSX op een BSD filesystem.
OS X draait op een HFS+ filesystem.Op woensdag 24 april 2002 12:58 schreef snakeeye het volgende:
Defragementeren hoeft niet, het helpt wellicht wel een beetje. Als je je er echt zorgen over maakt: zet je swap op een andere disk (nog betere performance ook!).
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Alle filesystems fragmenteren, alleen de ene (betere ontworpene) minder snel dan de andere. En fat* is bepaald slecht qua fragmentatie-rate.Op woensdag 24 april 2002 12:58 schreef snakeeye het volgende:
Pagina: 1