Hp LJ 2100 archhhhhhh

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 15:04
Hoe kan ik bij eerder genoemde printer Automatisch doorgaan aanzetten. Nu blijft hij iedere keer hangen op handinvoer.

www.heinemanss.nl

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Nah, dat heb ik dus ook!!! is er niemand die hier een oplossing voor heeft???

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Je weet zeker dat je papiermaat (dus in Word oid) op A4 staat ingesteld?

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Ja, het verhaal is dat ik het papierformaat overal goed heb staan, maar geen lade kan kiezen. Deze staat op auto-select, en kan niet gewijzigd worden. Voor zover ik tot nog toe heb kunnen achterhalen staat in de printer zelf de manual-feed aan. Mijn vraag is dus hoe ik die uit kan zetten...

Verwijderd

In de papierlade zit bij HP vaak een schakelaartje dat je op A4 moet zetten. (Had ik met mijn 4100).
Bleek dat het schakelaartje op "Custom" stond.
Het is een soort schuifje wat je met je vingers moet verzetten, het is dus niet software-matig in te stellen.

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Maar lost dat op dat ie standaard vraagt om manual feed?
Ik heb in de 2100 3 papierladen. Lade 1 is de handmatige invoer, daar ligt een stapel blanco papier in. In 2 en 3 ligt briefpapier en vervolgpapier. Als er nu een printopdracht wordt gegegevn gaat het 'start'-lampje knipperen, als je op de knop drukt wordt de printopdracht afgedrukt. Ligt er geen papier in lade 1 en je geeft een printopdracht dan drukt ie em af zodra je een vel in lade 1 legt...

Verwijderd

Ik heb exacht hetzelfde probleem gehad met een LJ 4100TN.
Ook twee extra papierlades (stonden dus idd ingesteld op 'custom').
Dan vraagt de printer idd om een manual feed vanuit lade 1.
In mijn geval vroeg hij ook nog bij het leeg zijn van de 'manual' lade of hij 'custom' mocht gebruiken uit een van de nadere lades.

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Hmmm, beide laten staan ingesteld op A4. De 'custom' optie heb ik trouwens niet bij deze lades... Nog meer ideeen??

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is in de software van HP een verschil tussen Lade 1 en handinvoer Lade 1 is wel de handinvoer maar als je hem selecteerd als lade 1 gaat tie automatiek en als je hem selecteerd als handinvoer moet je een knop indrukken

Invoegen doe je zo!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

In de software kan ik geen lade kiezen, daar staat ie op auto-select, en dat kan niet aangepast worden... Volgens mij komt dat ook doordat die printer zelf op manual feed ingesteld staat... (hoe dat kan weet ik trouwens niet :) )

Verwijderd

Heb je de manualfeed op "off" gezet?

Overigens:Staat die 2100 op een netwerk of stand-alone ?
Als ie in een netwerk zit moet je het IP adres even intoetsen in je browser.
Dan kan je het vanaf je eigen PC doen (ook het afzetten van "manual" volgens mij)

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Hij hangt via een externe HP jetdirect in het netwerk. Die kan ik op zich wel via het netwerk benaderen, maar daar kan ik dat niet instellen... Ik wil dus weten hoe ik IN de printer kan instellen dat manual feed OFF moet staan. Bij de duurdere uitvoeringen kan dat via het display, maar die zit niet op de 2100...

Verwijderd

Sorry, dan weet ik het verder ook niet.
Ik heb nog wel wat links voor je:

HP Customer Care: http://www.hp.com/cposupport/
HP Business Customers /IT Proffesionals: http://subscription.support.hp.com/hpss/GatewayCom?LANGcod=en&CTRYcod=US&sp=GatewayCom

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Pagina: 1