Toon posts:

Internet delen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik internet delen met een adsl usb modem (speed touch)alcatel op de ene pc staat win98 op de andere winxp
|:(

Verwijderd

tja, echt opvallen doen die sticky topics ook niet he...

[topic=309398]

Verwijderd

Em ben je zo dom dat je zelfs niet weet hoe de search en het faq werkt?? |:(

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:37 schreef djcrossfire het volgende:
Em ben je zo dom dat je zelfs niet weet hoe de search en het faq werkt?? |:(
Meestal werkt een linkje waar de topicstarter iets aan heeft beter dan deze persoon voor dom uitmaken.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:38 schreef MREn het volgende:

[..]

Meestal werkt een linkje waar de topicstarter iets aan heeft beter dan deze persoon voor dom uitmaken.
Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken. Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:41 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken. Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.
Fijn dat jij alles weet.

Help hem toch gewoon ipv hem voor dom uit te maken. Iets wat ik ook best bij jou had kunnen doen...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 17:41 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken.
Je geeft het zelf al aan.
Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.
Is reeds aangevraagd, nog voor je dit bericht postte..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:42 schreef MREn het volgende:

[..]

Fijn dat jij alles weet.

Help hem toch gewoon ipv hem voor dom uit te maken. Iets wat ik ook best bij jou had kunnen doen...
Ja ik zou em best kunnen helpen en ik zeg ook cker niet dat ik alles weet, maar als ik ee probleem heb ga ik eerst het faq lezen en de search gebruiken. Ik zeg ook niet dattie dom is omdat ie het niet weet maar omdat ie niet eerst ff zelf zoekt. Dan ben je dus lui en daardoor dom.

Verwijderd

Maar om je dan toch maar te helpen, zet er ff sygate op of doe het met de windhoos cd. :)

Verwijderd

Aantal posts: 4
Gem. aantal posts/dag: 1
mja dan kun je het ook allemaal nog niet weten...

1. search van GoT
2. FAQ van GoT
3. google

:Z

veel suc6 ermee

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Dude, sommige mensen zijn brandnew op het net.... ook die mensen moeten wij kunnen helpen of niet? We hebben het allemaal 1 keer moeten leren.

Its better to teach then to be an asshole

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:50 schreef justsomeone2002 het volgende:
Aantal posts: 4
Gem. aantal posts/dag: 1
mja dan kun je het ook allemaal nog niet weten...

1. search van GoT
2. FAQ van GoT
3. google

:Z

veel suc6 ermee
gelukkig heeft toch niemand dit gezegd...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

In plaats van allemaal nuttelose posts te posten, is het misschien verstandiger om dit topic te negeren en te wachten op een modje!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 17:51 schreef Ordos20 het volgende:
Dude, sommige mensen zijn brandnew op het net.... ook die mensen moeten wij kunnen helpen of niet? We hebben het allemaal 1 keer moeten leren.

Its better to teach then to be an asshole
Ja en nieuwe mensen lezen normaal toch eerst het faq, daar staat btw ook in dat je niet in topics moet gaan stressen duz.........

• Ordos20
oh ja die FAQ, waar ik naar verwezen werd met een vraag over videokaarten en die mij minder dan een glas water geholpen heeft

woohoo

dat helpt

maar goed, ik vindt dat we allemaal effe moeteb chillen en ook minder bekwame mensen moeten helpen

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op dinsdag 23 april 2002 17:58 schreef Ordos20 het volgende:
maar goed, ik vindt dat we allemaal effe moetebn chillen en ook minder bekwamen mensen moeten helpen
Maar dan moeten ze wel eerst ZELF moeite gedaan hebben...

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:00 schreef erkens het volgende:

[..]

Maar dan moeten ze wel eerst ZELF moeite gedaan hebben...
idd ik geef je groot gelijk, er zijn anderen die echte problemen hebben, dus op slot hiermee

• Ordos20
mmhhh hangt er van af.... hb zelf 2 maanden ALLES opgezocht en uitgezocht over netwerken en kreeg indertijd dit klote thuisnetwerk niet aan de praat.

totdat

iemand zo slim was om op mijn 'domme' vraag te antwoorden om eens win98 opnieuw te installeren en eerst het netwerk te doen en dan pas chello

tadaa

dat werkte wel

--another example of how everyone can help eachother--

• Ordos20
Maar goed teveel onzin hier..... locken die zooi :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:04 schreef Ordos20 het volgende:
Maar goed teveel onzin hier..... locken die zooi :)
idd op slot ermee

• Scatman_II
  • Laatst online: 10:52

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Op dinsdag 23 april 2002 18:02 schreef Ordos20 het volgende:
mmhhh hangt er van af.... hb zelf 2 maanden ALLES opgezocht en uitgezocht over netwerken en kreeg indertijd dit klote thuisnetwerk niet aan de praat.

totdat

iemand zo slim was om op mijn 'domme' vraag te antwoorden om eens win98 opnieuw te installeren en eerst het netwerk te doen en dan pas chello

tadaa

dat werkte wel

--another example of how everyone can help eachother--
Idd mekaar afsnauwen helpt niet ;) kun je beter niet reageren...

Helaas heb ik geen verstand van ADSL modems e.d., maar ik weet zeker dat je dit in de [Search] kunt vinden...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 18:07 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

idd op slot ermee
Dit is niet echt een heel nuttige reply, of wel dan? Gewoon even afwachten op een modje, dit topic is al gemeld in SM.

Overigens zag ik je net ook dubbelposten, gelieve je editknopje even te gebruiken.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:10 schreef blackd het volgende:

[..]

Dit is niet echt een heel nuttige reply, of wel dan? Gewoon even afwachten op een modje, dit topic is al gemeld in SM.

Overigens zag ik je net ook dubbelposten, gelieve je editknopje even te gebruiken.
ok van mij zullen jullie geen last meer hebben, mooi dat het op slot gaat :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Eigenlijk komt de helft van de repliers hier in aanmerking voor een NOW... maarja... das ook weer zowat
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.