hoe kan ik internet delen met een adsl usb modem (speed touch)alcatel op de ene pc staat win98 op de andere winxp
Verwijderd
Meestal werkt een linkje waar de topicstarter iets aan heeft beter dan deze persoon voor dom uitmaken.Op dinsdag 23 april 2002 17:37 schreef djcrossfire het volgende:
Em ben je zo dom dat je zelfs niet weet hoe de search en het faq werkt??
Verwijderd
Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken. Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.Op dinsdag 23 april 2002 17:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Meestal werkt een linkje waar de topicstarter iets aan heeft beter dan deze persoon voor dom uitmaken.
Verwijderd
Fijn dat jij alles weet.Op dinsdag 23 april 2002 17:41 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken. Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.
Help hem toch gewoon ipv hem voor dom uit te maken. Iets wat ik ook best bij jou had kunnen doen...
Je geeft het zelf al aan.Op dinsdag 23 april 2002 17:41 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Ja tjo, hij kan toch eerst zelf kijken voordat hij anderen hiermee lastig valt. Je kan btr andere tweakers gaan helpen met hun problemen dan hier lopen zeiken om iemand die zo dom is om niet eerst ff de search te gebruiken.
Is reeds aangevraagd, nog voor je dit bericht postte..Maarja dit heeft er nix mee te maken dus kan wel op slot.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Ja ik zou em best kunnen helpen en ik zeg ook cker niet dat ik alles weet, maar als ik ee probleem heb ga ik eerst het faq lezen en de search gebruiken. Ik zeg ook niet dattie dom is omdat ie het niet weet maar omdat ie niet eerst ff zelf zoekt. Dan ben je dus lui en daardoor dom.Op dinsdag 23 april 2002 17:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Fijn dat jij alles weet.
Help hem toch gewoon ipv hem voor dom uit te maken. Iets wat ik ook best bij jou had kunnen doen...
Verwijderd
Aantal posts: 4
Gem. aantal posts/dag: 1
mja dan kun je het ook allemaal nog niet weten...
1. search van GoT
2. FAQ van GoT
3. google

veel suc6 ermee
1. search van GoT
2. FAQ van GoT
3. google
veel suc6 ermee
Dude, sommige mensen zijn brandnew op het net.... ook die mensen moeten wij kunnen helpen of niet? We hebben het allemaal 1 keer moeten leren.
Its better to teach then to be an asshole
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
gelukkig heeft toch niemand dit gezegd...Op dinsdag 23 april 2002 17:50 schreef justsomeone2002 het volgende:
Aantal posts: 4
1. search van GoT
2. FAQ van GoT
3. google
veel suc6 ermee
In plaats van allemaal nuttelose posts te posten, is het misschien verstandiger om dit topic te negeren en te wachten op een modje!
Verwijderd
Ja en nieuwe mensen lezen normaal toch eerst het faq, daar staat btw ook in dat je niet in topics moet gaan stressen duz.........Op dinsdag 23 april 2002 17:51 schreef Ordos20 het volgende:
Dude, sommige mensen zijn brandnew op het net.... ook die mensen moeten wij kunnen helpen of niet? We hebben het allemaal 1 keer moeten leren.
oh ja die FAQ, waar ik naar verwezen werd met een vraag over videokaarten en die mij minder dan een glas water geholpen heeft
woohoo
dat helpt
maar goed, ik vindt dat we allemaal effe moeteb chillen en ook minder bekwame mensen moeten helpen
woohoo
dat helpt
maar goed, ik vindt dat we allemaal effe moeteb chillen en ook minder bekwame mensen moeten helpen
Maar dan moeten ze wel eerst ZELF moeite gedaan hebben...Op dinsdag 23 april 2002 17:58 schreef Ordos20 het volgende:
maar goed, ik vindt dat we allemaal effe moetebn chillen en ook minder bekwamen mensen moeten helpen
Verwijderd
idd ik geef je groot gelijk, er zijn anderen die echte problemen hebben, dus op slot hiermeeOp dinsdag 23 april 2002 18:00 schreef erkens het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel eerst ZELF moeite gedaan hebben...
mmhhh hangt er van af.... hb zelf 2 maanden ALLES opgezocht en uitgezocht over netwerken en kreeg indertijd dit klote thuisnetwerk niet aan de praat.
totdat
iemand zo slim was om op mijn 'domme' vraag te antwoorden om eens win98 opnieuw te installeren en eerst het netwerk te doen en dan pas chello
tadaa
dat werkte wel
--another example of how everyone can help eachother--
totdat
iemand zo slim was om op mijn 'domme' vraag te antwoorden om eens win98 opnieuw te installeren en eerst het netwerk te doen en dan pas chello
tadaa
dat werkte wel
Verwijderd
idd op slot ermeeOp dinsdag 23 april 2002 18:04 schreef Ordos20 het volgende:
Maar goed teveel onzin hier..... locken die zooi
Idd mekaar afsnauwen helpt nietOp dinsdag 23 april 2002 18:02 schreef Ordos20 het volgende:
mmhhh hangt er van af.... hb zelf 2 maanden ALLES opgezocht en uitgezocht over netwerken en kreeg indertijd dit klote thuisnetwerk niet aan de praat.
totdat
tadaa
dat werkte wel
Helaas heb ik geen verstand van ADSL modems e.d., maar ik weet zeker dat je dit in de [Search] kunt vinden...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Dit is niet echt een heel nuttige reply, of wel dan? Gewoon even afwachten op een modje, dit topic is al gemeld in SM.Op dinsdag 23 april 2002 18:07 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
idd op slot ermee
Overigens zag ik je net ook dubbelposten, gelieve je editknopje even te gebruiken.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
ok van mij zullen jullie geen last meer hebben, mooi dat het op slot gaatOp dinsdag 23 april 2002 18:10 schreef blackd het volgende:
[..]
Dit is niet echt een heel nuttige reply, of wel dan? Gewoon even afwachten op een modje, dit topic is al gemeld in SM.
Overigens zag ik je net ook dubbelposten, gelieve je editknopje even te gebruiken.
Eigenlijk komt de helft van de repliers hier in aanmerking voor een NOW... maarja... das ook weer zowat
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()