ik heb al een hele tijd een bp6 mobo waar ik heel tevreden mee was.. met nadruk op WAS! .. mijn win2k install die liep echt als een zonnetje.. het enige prob was dat hij niet softwarematig uitging. (maw je moet de powerbutton gebruiken om hem uit te zetten) afijn ik vond het dus vorige week zo nodig dat hij WEL softwarematig uitging dat ik besloot om es ff lekker te gaan flashen..
BAD DECISION! De install gaat goed tot ik de hptcontroller aan de praat maak en hij de schijven ziet die daar aan hangen.. hij zegt dat ie nieuwe devices heeft gevonden en vraagt om opnieuw op te starten om vervolgens nooit meer terug te komen in win2k.. het vreemde is dat ie normaal opstart maar blijft hangen bij de login..
hij logt automatisch in met mijn naam en blijft dat als een razende doen .. over and over again..
Ik heb inmiddels echt ALLES geprobeerd maar niets werkt.. terug naar de oude bios flashen werrukt ineens ook niet meer..
Heeft iemand een oplossing voor mij? ..
specs:
abit bp6
celeron 366 @ 550
128 mb
geforce ddr
2 maxtors 20 gig (die hangen aan mijn hpt controller)
1 maxtor 10 gig
bios RU en 1.22 van de hpt..
PLEASE HELP!~
BAD DECISION! De install gaat goed tot ik de hptcontroller aan de praat maak en hij de schijven ziet die daar aan hangen.. hij zegt dat ie nieuwe devices heeft gevonden en vraagt om opnieuw op te starten om vervolgens nooit meer terug te komen in win2k.. het vreemde is dat ie normaal opstart maar blijft hangen bij de login..
hij logt automatisch in met mijn naam en blijft dat als een razende doen .. over and over again..
Ik heb inmiddels echt ALLES geprobeerd maar niets werkt.. terug naar de oude bios flashen werrukt ineens ook niet meer..
Heeft iemand een oplossing voor mij? ..
specs:
abit bp6
celeron 366 @ 550
128 mb
geforce ddr
2 maxtors 20 gig (die hangen aan mijn hpt controller)
1 maxtor 10 gig
bios RU en 1.22 van de hpt..
PLEASE HELP!~