Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Als het gekraak dan nog steeds uit de rear speakers komt moet je het volgende proberen: prik de aansluitingen weer op de normale manier terug en verwissel nu de speakeraansluitingen op de sub van de front en rear speakers. Als het gekraak dan door de front speakers komt is het de versterker die waarschijnlijk kapot is. Als het gekraak nog steeds uit de rear speakers komt, dan zijn het de speakers die waarschijnlijk kapot zijn.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
dus zou de versterker dan zijn overleden ?
heb het al wel eens gehad, en hoorde van een vriend van me dat hij het ook eens had.
hoe ik het toen heb opgelost weet ik niet meer eigenlijk
Verwijderd
Verwijderd
pardon dan ist de amp.... i'm sorry for yaOp dinsdag 23 april 2002 19:29 schreef theezeefje het volgende:
gebruik alleen de digitale uitgang
maar hoe kun je het dan verklaren dat ie het eerst ook deed, en later niet meer ?
of moet ie aan mijn nieuwe huis wennen ?
Verwijderd
hmmm trek em anders eens open kijk ff de contactjes na zou ik zeggen, of rammel em eens doorelkaarOp dinsdag 23 april 2002 19:35 schreef theezeefje het volgende:
hmz,
maar hoe kun je het dan verklaren dat ie het eerst ook deed, en later niet meer ?
of moet ie aan mijn nieuwe huis wennen ?
wow, das hip((C)NaiaD)Op dinsdag 23 april 2002 19:37 schreef neographikal het volgende:
[..]
hmmm trek em anders eens open kijk ff de contactjes na zou ik zeggen, of rammel em eens doorelkaar
helpt niet, rammelen
zit nl niks los
Verwijderd
Ik heb ook een FPS2000, met de digitale din-aansluiting aangesloten op mijn SB Live!. Soms, zonder reden, begint een of meerdere speakers plotseling te kraken.
Zet ik dan de speakerset een keer uit en weer aan (met de volume-afstandbediening), dan doet hij het weer.
Ik snap er ook niks van.
heb hem nu niet via die digitale ingang, maar via die twee mini-jacks aangesloten.
nu doet ie het weer prima