safeway toetsenbord na openen incompleet

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Goed, ik heb al een half jaartje een fijn Safeway keyboard, en ik wilde m graag schoonmaken. Dus zoals ik bij mn Cherry (waar ik nu weer mee typ) deed: achterkant eraf, alle toetsen eruit en soppen maar.
Nou deed ik dat bij mn Safeway, achttien! schroefjes losgedraaid... en wat blijkt, ik moet op de bovenkant zijn |:( en 1gewoon 1toetsen loswrikken!
!(mocht je het merken, deze Cherry gooit er soms énen enzo doorheen, beetje bout ding1).

Ik hield die Safeway op zn kant en toen vielen dus alle rubber dopjes naar beneden... dus ik wil ze er later weer op leggen, kom ik er welgeteld 3 te kort 1om onder de drukpunten te leggen! !Dus ik denk; t zal de spatiebalk wel zijn, die liet ik weg. !Maar waar geen dopjes zitten, kun je het niet indrukken...
...ik kan ze wel ff onder de rechter ctrl toetsen enzo doen, die gebruik ik nooit, maar wie kan me vertellen wáar ik die 3 dopjes niet hoef te plaatsen....want voor ik m openhaalde zat het prima en werkte alles (dat is dus altijd zo :( ).1... 1help !

Ja, ik heb mn vloer al afgezocht en ze liggen daar niet... t zijn er dus echt 3 te weinig.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zoiets heb ik pas aan de hand gehad met een goedkoop toetsenbordje...ik heb voor E 9,- een nieuwe gekocht, want na een paar dagen bleven de toetsen waar je op gedrukt had, hangen...dus als ik heel kort op de a drukte, kreeg ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...beetje lastig....
Tis nog best lastig zo'n toetsebord :P

Voor je probleem heb ik geen echte oplossing, maar een tip : als je iemand kent met zo'n zelfde toetsenbord, daar ff nakijken (en niet die dingen eraf halen dan :P )

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 17:28 schreef Glacier het volgende:
Voor je probleem heb ik geen echte oplossing, maar een tip : als je iemand kent met zo'n zelfde toetsenbord, daar ff nakijken (en niet die dingen eraf halen dan :P )
oh f*ck... shit hij was dan wel 21 gulden maar wel een koopje, tis een goeie... eentje met vrij platte toetsen snap je. OMG, ben weer lékker bezig. Strax maar ff kijken of mijn vader toevallig nog rubber dopjes heeft :{

Ik ken zo niemand met zo'n toetsenbord... en ik denk niet dat andere Tweakers na het lezen van dit m voor mij uit elkaar willen halen :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op dinsdag 23 april 2002 17:22 schreef Dark Blue het volgende:
Goed, ik heb al een half jaartje een fijn Safeway keyboard, en ik wilde m graag schoonmaken. Dus zoals ik bij mn Cherry (waar ik nu weer mee typ) deed: achterkant eraf, alle toetsen eruit en soppen maar.
Nou deed ik dat bij mn Safeway, achttien! schroefjes losgedraaid... en wat blijkt, ik moet op de bovenkant zijn |:( en 1gewoon 1toetsen loswrikken!
!(mocht je het merken, deze Cherry gooit er soms énen enzo doorheen, beetje bout ding1).

Ik hield die Safeway op zn kant en toen vielen dus alle rubber dopjes naar beneden... dus ik wil ze er later weer op leggen, kom ik er welgeteld 3 te kort 1om onder de drukpunten te leggen! !Dus ik denk; t zal de spatiebalk wel zijn, die liet ik weg. !Maar waar geen dopjes zitten, kun je het niet indrukken...
...ik kan ze wel ff onder de rechter ctrl toetsen enzo doen, die gebruik ik nooit, maar wie kan me vertellen wáar ik die 3 dopjes niet hoef te plaatsen....want voor ik m openhaalde zat het prima en werkte alles (dat is dus altijd zo :( ).1... 1help !

Ja, ik heb mn vloer al afgezocht en ze liggen daar niet... t zijn er dus echt 3 te weinig.
Waarom al die 1en :? Leest niet echt fijn...

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Dat zeg ik er juist bij... ik heb er al zoveel mogelijk weggebackspaced maar dit is dus mijn oude keyboard, die heeft wat cola gehad enzo dus de 1 blijft soms hangen... Sorry for that :{

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ok... heb het volgens mij (zo op het eerste gezicht)

Ik heb 3 punten over onder de spatiebalk en ik had 2 rubbertjes onder de enter toets zitten; kep zo'n grote entertoets. Daarvan heb ik een dopje weggehaald en die in het midden onder de spatiebalk gezet.

Ik heb m nog even niet dichtgeschroefd (duurt te lang) maar naar ik voelde zit het nu weer ok.. :z

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op dinsdag 23 april 2002 17:35 schreef Dark Blue het volgende:
Dat zeg ik er juist bij... ik heb er al zoveel mogelijk weggebackspaced maar dit is dus mijn oude keyboard, die heeft wat cola gehad enzo dus de 1 blijft soms hangen... Sorry for that :{
Oh zo :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 23 april 2002 17:31 schreef Dark Blue het volgende:

[..]

oh f*ck... shit hij was dan wel 21 gulden maar wel een koopje, tis een goeie... eentje met vrij platte toetsen snap je. OMG, ben weer lékker bezig. Strax maar ff kijken of mijn vader toevallig nog rubber dopjes heeft :{

Ik ken zo niemand met zo'n toetsenbord... en ik denk niet dat andere Tweakers na het lezen van dit m voor mij uit elkaar willen halen :P
Als je ze echt nodig hebt moet je het maar even laten weten. Heb hier een safeway liggen die drie ekstra (jo, geen spelfout van mij, zo stond heb op de doos) toetsen heeft die zwaar irri werken, dus daar kan ik die rubbertjes wel onder vandaan halen.
ben ik van die $#@%!$#@%toetsen af en kan ik ook nog een tweakster blij maken :)
Pagina: 1