Op dinsdag 23 april 2002 17:37 schreef RedHat het volgende:
[..]
omdat het een extraatje is mag je er niet na vragen?
daar komt het op neer?
Eeehm dat ligt er dus maar aan. We hebben destijds VEEL topics daarover gehad, en begrijp jij niet dat wij een beetje moe worden als die topics er dagelijks langskomen?? En ook nog eens allemaal onterecht?? Daar is LA dus niet voor bedoeld, zeker niet omdat het idd een extraatje is... als het zover is, merk je het wel.
Dat zou eigenlijk de instelling van iedereen moeten zijn: lekker techposten, en dan wachten totdat je de HK in mag. Dat dit bij bijna niemand het geval is, wil ik best toegeven. Maar ga dan niet lopen huilen in LA. Dat sticky is er ECHT niet voor niets gekomen.
dat 99.9 % foutief is, tja, daar ben je een beetje modder voor, als je daar _niet_ tegen kan, en dan de juiste personen wilt naaien , dan vraag ik me af wat het doel is van modden? ik denk toch zeker dat als je een mod bent je gedult nodig hebt, en niet als het even niet lukt allemaal naai-maatregelen moet in gaan stellen omdat je het dan minder druk hebt
Jammer dat je het gelijk weer zo negatief wilt zien allemaal. Bij voorbaat doe je al alsof de crew een machtsgeil clubje matennaaiers is. Dit heeft niets met matennaaien te maken, evenmin als met minder druk hebben en ongeduld. Dat heet het forum hier schoonhouden, zodat de fora topics krijgen waar het voor bedoeld is. En daar vallen topics als 'Boehoeee ik kan de HK niet in ik weet zeker dat het zou moeten - o nee, toch niet, heb zelf weer niet goed gekeken

' dus niet onder.
zelfde als SU (sm), sommige modjes denken nog steeds dat het doel van het modden in hun forum is, ff SM langslopen en klaar, niet dus.
Dat is echt iets wat helemaaaaal niet relevant is in dit draadje, dus jammer dat je dat er bij haalt. En eigenlijk een troll, totaal geen onderbouwing of voorbeelden.