uuhmm omdat je systeem nou niet echt bepaald krachtig is... (gf2mx
)
Als hij niet lager dan 70 FPS haalt dan hoort het niet te schokken!Op dinsdag 23 april 2002 17:19 schreef rival24 het volgende:
uuhmm omdat je systeem nou niet echt bepaald krachtig is... (gf2mx)
The devil is in the details.
Djezus haal jij 70 FPS met da systeem van je. Op welke resolutie enzo speel jij ? Ik haal met mijn systeem maar rondd e 30 frames per sec
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je hoogste meting is zeker 72fps.
En de laagste zeker 12 of zo.
En de laagste zeker 12 of zo.
Je moet ook niet op 1280 gaan spelenOp dinsdag 23 april 2002 17:28 schreef Timocos het volgende:
Djezus haal jij 70 FPS met da systeem van je. Op welke resolutie enzo speel jij ? Ik haal met mijn systeem maar rondd e 30 frames per sec
Ik speel liever een reso lager, met een beter fps, dan supermooi beeld waar je niets mee kan. En in de praktijk vind ik het niet eens zoveel mooier... Ik heb een redelijk vette PC (zie specs) maar speel alles in 1024. Vind ik prima.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
met een Gforce2 MX kun je nog redelijk uit de voeten vind ik...ik heb ook een GForce2 MX en alle games draaien bij mij prima...1024x768 is goed genoeg vind ik...
70fps kan gewoon niet met MOHAA met een GForce2 MX...en ook nog een <1Gz proc....er zal wel iets mis zijn met de fps meting of het was een uitschieter....
70fps kan gewoon niet met MOHAA met een GForce2 MX...en ook nog een <1Gz proc....er zal wel iets mis zijn met de fps meting of het was een uitschieter....
Jaja volgens mij zit je te photoshoppen!!!
Ik durf te wedden dat als je op 800 x 600 speelt dat het al een stuk beter loopt en het wil ook helpen om het een en ander aan grafische meuk uit te zetten.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Pagina: 1