Toon posts:

8cm CD uitwissel project

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week een napa en dat dingetje schopt echt kont.. maarja dat is al vaak geoeg gezegd op dit forum.

Nu had ik het idee om een projectje op te zetten waarbij 8cm mp3speler bezitter rewritable cd`s ( of gewone 8 cm cd`s)gevuld met je favorite muziek aan mp3`s met elkaar uitwisselen.Zodat je ook eens de muziek waar andere tweakers graag naar luisteren kan beluister. Dit gebeurt dan elke week.

Dit gaat dan dus als volgt:
- je meld je aan bij mij door een mailtje te sturen waarbij je je email en post adres vermeld .
- ja bakt een 8cm cdr of cdrw met ja favoriete muziek.
- je krijgt het adres van een andere deelnemer van het project via een e-mailtje , dit schrijf je op een envelope je mikt je cdtje in de envelope (wel in een hoeje ofzo) likt er een postzegel op van 80cent (40 eurocent ofzo ) en gooit hem op de post.
- als iedereen dit doet ontvang jij dezelfde week ook een cdtje vol met muziek.
- dit cdtje hou je dan bij je tot de volgende doorstuur datum, op deze datum ( een vaste dag van de week bijvoorbeeld elke maandag) mik je dus het schijfje wat je vorige week hebt ontvangen op de post naar een andere tweaker die mee doet aan het project. Dit gaat zo door tot dat je je eigen cdr of cdrw weer terug krijgt, die je dan weer vol zet met nieuwe muziek en de volgende week weer doorstuurd.

op deze manier heb je elke week voor ongeveer 40 euro cent nieuwe muziek in je mp3 spelertje.

als je interesse hebt om mee te doen aan het project mail me dan op spockster@planet.nl

en als je nog opmerkingen hebt of verbeteringen wil aanbrengen post het dan lekker hier..

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dus je wil mp3z gaan traden? >:)

Dat mag dus niet hiero... :z

Whatever.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
ow dit wordt denk wel een ow of een ban. denk het laatste >:)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 15:35
Maak zelf je eigen nummers en stuur dat door, zolang er geen copyright opzit mag het toch???

PS. Als je muziek maakt, maak dan vette TEKNO!!! Luister maar op www.zetemkaa.net, da's lekker he??? *D

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En jij denkt dat dit hier via GoT mag? Lijkt me niet heh...

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
de modjes zijn wel traag vandaag zeg

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Je bedoelt het goed zullen we maar zeggen, maar dit is dus absoluut niet toegestaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.